יוכרע בלונדון: ריאל מדריד וצ'לסי נפרדו ב-1:1

טיאגו סילבה, קארים בנזמה | David Ramos/Getty Images

חצי גמר ליגת האלופות: הבלוז יצאו מבירת ספרד עם שער חוץ חשוב, אך יכולים להיות מאוכזבים לאחר שפתחו היטב את המשחק. פוליסיק כבש (14) ראשון, בנזמה איזן (29) בחצי מספרת. הזאר שיחק נגד האקסית. הגומלין ב-5.5

(גודל טקסט)

אחרי המתנה קצרה, הכוללת את סערת הסופורליג שקרסה, ליגת האלופות חזרה הערב (שלישי) עם משחק הפתיחה של שלב חצי הגמר, בו ריאל מדריד וצ'לסי נפרדו ב-1:1 בתום משחק מותח בבירת ספרד. כריסטיאן פוליסיק פתח כבש לזכות הבלוז את שער החוץ היקר, קארים בנזמה השיב את הבלאנקוס למשחק עם שער אדיר משלו והגיע לציון דרך מרשים. משחק הגומלין ייערך בשבוע הבא בלונדון (5.5).

לאחר שאכזבה במחזור הליגה האחרון, הקבוצה של זינדין זידאן הגיעה למשחק הערב כשהיא יודעת שמולה עומדת יריבה לא קלה. המאמן הצרפתי בחר לפתוח במערך דומה לזה של האורחת ועלה עם שלושה בלמים במרכז ההגנה. הקפטן סרחיו ראמוס ופרלאן מנדי כמובן עדיין פצועים, ועל כן מרסלו פתח כמגן שמאלי. מנגד, תומאס טוכל הציב את טימו ורנר ופוליסיק בחלק הקדמי שלו.

בדקות הפתיחה השליטה הייתה אך ורק של השחקנים בכחול. טיבו קורטואה סיפק הצלה אדירה מול ורנר בשלב מוקדם של המשחק, אך גם טעה כשיצא לא טוב מהשער ואפשר לפוליסיק לעבור אותו ולבעוט לרשת. הבליץ של צ'לסי המשיך גם לאחר השער שהיא כבשה, אך בדקה ה-29 בנזמה שם לזה סוף עם חצי מספרת מרשימה ועלה למקום הרביעי בטבלת כל הזמנים של המפעל.

קאנטה מול קרוס. ההכרעה בלונדון | PIERRE-PHILIPPE MARCOU/AFP via Getty Images

המשחק התאזן כמעט לגמרי במחצית השנייה, בה שתי הקבוצות ניסו בכל כוחן לנצח. טוכל שלף מהספסל שלו את חכים זייך וקאי האברץ בתקווה להשיג שער חוץ נוסף, זידאן הקפיץ את אדן הזאר, ששיחק לראשונה נגד האקסית שלו מימיו הגדולים בפרמיירליג. כעת, ההכרעה עברה למפגש השני בין הקבוצות.

הזאר נגד האקסית | Denis Doyle/Getty Images

הרכבים

ריאל מדריד: טיבו קורטואה, דני קרבחאל (אלברו אודריוסולה, 77), רפאל וראן, אדר מיליטאו, נאצ'ו פרננדס, מרסלו (מרקו אסנסיו, 77), קאסמירו, טוני קרוס, לוקה מודריץ', ויניסיוס ג'וניור (אדן הזאר, 66), קארים בנזמה (רודריגו, 90).

צ'לסי: אדוארד מנדי; ססאר אספיליקווטה (ריס ג'יימס, 66), טיאגו סילבה, אנטוניו רודיגר, אנדראס כריסטנסן, ז'ורז'יניו, אנגולו קאנטה, בן צ'ילוול; מייסון מאונט, כריסטיאן פוליסיק (חכים זייך, 66), טימו ורנר (קאי האברץ, 66).

שחקני צ'לסי | Gonzalo Arroyo – UEFA/UEFA via Getty Images
שחקני ריאל מדריד | Gonzalo Arroyo – UEFA/UEFA via Getty Images

מהלך המשחק

דקה 9, החמצת ענק של צ'לסי! איזו פתיחה של הבלוז! מאונט הוליך התקפה ומצא את פוליסיק במסירה נהדרת, האמריקאי נגח לעברו של ורנר שהיה חופשי לגמרי, אבל הגרמני בעט לגופו של קורטואה מארבעה מטרים.

דקה 14, 0:1 לצ'לסי! הבליץ של האנגלים על השער של ריאל מדריד מהר מאוד הוביל לשער יתרון – פוליסיק קיבל את הכדור חופשי לגמרי ברחבה, ניצל יציאה רעה של קורטואה מהשער, עבר את הבלגי ובעט לרשת.

כריסטיאן פוליסיק, טיבו קורטואה | Darren Walsh/Chelsea FC via Getty Images
כריסטיאן פוליסיק חוגג | Gonzalo Arroyo – UEFA/UEFA via Getty Images
כריסטיאן פוליסיק חוגג, שחקני ריאל מדריד מאוכזבים | Angel Martinez/Getty Images
שחקני צ'לסי חוגגים | PIERRE-PHILIPPE MARCOU/AFP via Getty Images

דקה 23, איום ראשון של ריאל מדריד: בנזמה ניסה להפתיע את מנדי ממרחק ושחרר בעיטה אדירה לעבר החיבורים, הכדור שפשף מעט את עמוד השער ויצא החוצה.

דקה 25, צ'לסי שוב מסכנת את השער: האנגלים פשוט תוקפים את ריאל מדריד ללא הפסקה. הפעם צ'ילוול הגיע למצב בעיטה, אך לא הצליח לדייק למסגרת והכדור שלו התגלגל ליד עמוד השער.

דקה 29, ריאל מדריד חזרה ל-1:1! מרסלו הרים כדור לרחבה, שחקני ריאל נגחו פעמיים ברחבה ובסיום המהלך בנזמה הפציץ לרשת בחצי מספרת לרשת של מנדי.

קארים בנזמה | Gonzalo Arroyo – UEFA/UEFA via Getty Images
קארים בנזמה חוגג עם שחקני ריאל מדריד | JAVIER SORIANO/AFP via Getty Images
קארים בנזמה חוגג עם שחקני ריאל מדריד | JAVIER SORIANO/AFP via Getty Images

דקה 33, איום נוסף לריאל מדריד: קרוס קיבל את כדור על גבול הרחבה ונותר פנוי לבעיטה ,אבל הכדור היה מסובב מדי ולא הגיע למסגרת.

דקה 41, כמעט שער לצ'לסי: הבלוז שוב יצאו להתקפה מהירה, ורנר קיבל את הכדור וניסה להפתיע את קורטואה עם בעיטה לפינה, אבל הכדור הלך ליציעים של אצטדיון די סטפאנו.

טוני קרוס | David S. Bustamante/Soccrates/Getty Images
טימו ורנר, רפאל וראן | David S. Bustamante/Soccrates/Getty Images

דקה 51, איום ראשון במחצית השנייה: בנזמה היה נחוש להשלים צמד במשחק ובעט שוב ממרחק, הפעם הכדור שלו לא היה קרוב למסגרת.

דקה 79, מצב מסוכן לצ'לסי: זייך המחליף ניגש לכדור חופשי וניסה לסובב אותו לשער, אבל הכדור הלך ישירות לידיים של קורטואה.

דקה 88, מצב נוסף לריאל מדריד: קרוס סחט כדור קרן והרים אותו למרכז הרחבה, וראן נגח לא מדויק.

דקה 90+3, סיום המשחק: ריאל מדריד וצ'לסי נפרדו ב-1:1.

טיאגו סילבה, אדן הזאר | Denis Doyle/Getty Images
סרחיו ראמוס | Ruben Albarran / Pressinphoto / Icon Sport
אדן הזאר עם שחקני צ'לסי | Angel Martinez/Getty Images
תומאס טוכל עם שחקני צ'לסי | Isabel Infantes/PA Images via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי