טורקיה אדומה, אנגליה עשויה לארח את גמר ליגת האלופות

ז'ורז'יניו, קווין דה בריינה | Charlotte Wilson/Offside/Offside via Getty Images

שר התחבורה הבריטי הודיע כי הממשלה וההתאחדות המקומית דנות עם אופ"א לגבי העברת הקרב הגדול בין מנצ'סטר סיטי וצ'לסי. איסטנבול נכנסה לאחרונה לסגר והמדינה נכללה ברשימת "המדינות האדומות" של הממשלה הבריטית

(גודל טקסט)

השבוע נקבע כי בפעם השנייה בשלוש השנים האחרונות, גמר ליגת האלופות יפגיש שתי קבוצות אנגליות. מנצ'סטר סיטי וצ'לסי היו אמורות להיפגש באיסטנבול לקרב על הגביע עם האוזניים הגדולות, אך לאור הכללתה של טורקיה ברשימת "המדינות האדומות" של בריטניה, ב"טלגרף" מדווחים שהממשלה הבריטית נמצאת בשיחות עם אופ"א ועם ההתאחדות האנגלית על מנת להעתיק את הגמר למדינה ממנו מגיעות שתי הקבוצות המשתתפות.

טורקיה נכנסה בשבוע שעבר לסגר בעעקבות מצב תחלואת הקורונה במדינה, ולכן היא נכנסה לרשימת המדינות שאין לנסוע אליהן. שר התחבורה הבריטי, גרנט שארפס, אמר על המדינות הנמצאות ברשימה זו כי "אין לבקר בהן, למעט מקרים קיצוניים ביותר". השר התייחס באופן ספציפי לטורקיה ואמר:"אוהדים לא צריכים לנסוע לטורקיה. יש שיחות בין אופ"א לבין ההתאחדות האנגלית. אנחנו ערוכים לארח את גמר ליגת האלופות, אך בסופו של דבר, זו החלטה של אופ"א".

בנוסף מצוין בדיווח כי אסטון וילה תהיה מוכנה לארח את הגמר בווילה פארק, שמאכלס כ-42 אלף מושבים. עם זאת, יש לגבי כך ספק עקב כמות העבודה שתידרש כדי להעמיד את האצטדיון בסטנדרטים שאופ"א דורשת כדי לאשר לאצטדיון לארח את הגמר האירופי החשוב ביותר. אופציה נוספת שהוזכרה היא האצטדיון החדש של טוטנהאם. כזכור, בשבועות האחרונים נערכו באצטדיון וומבלי מספר משחקי מבחן מבחינת אירוח קהל במסגרת הגביע וגביע הליגה. בנוסף, לאחרונה נודע כי תאושר כניסה מצומצמת של קהל ביתי למגרשים בשני מחזורי הסיום של הליגה האנגלית.

פיל פודן, טיאגו סילבה, כריסיטיאן פוליסיק | Charlotte Wilson/Offside/Offside via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי