רשמית: גמר ליגת האלופות ייערך בפורטו לעיני קהל

גבריאל ז'סוס, מרקוס אלונסו | Matt McNulty - Manchester City/Manchester City FC via Getty Images

בפעם השנייה ברציפות, הגמר הוזז מאיסטנבול לפורטוגל, לאחר שטורקיה הוכרזה כמדינה אדומה ע"י הרשויות בבריטניה. מנצ'סטר סיטי וצ'לסי יקבלו 6,000 כרטיסים כל אחת

(גודל טקסט)

אופ"א הודיעה היום (חמישי) באופן רשמי כי גמר ליגת האלופות, שהיה אמור להיערך באיסטנבול ב-29 במאי, יועתק לאצטדיון הדרגאו בפורטו. זו השנה השנייה ברציפות שאירוח הגמר עובר מאצטדיון אטאטורק לפורטוגל, רק שאז המפגש בין באיירן מינכן לפריז סן ז'רמן התקיים בעיר הבירה ליסבון.

ההחלטה מגיעה בעקבות הכללתה של טורקיה ברשימת ה"מדינות האדומות" על ידי ממשלת בריטיניה. ההגבלות הללו מונעות מהאוהדים של מנצ'סטר סיטי וצ'לסי לטוס לאיסטנבול, ובשל כך אופ"א הזיזה את מיקום המשחק ליעד אליו הם יכולים להגיע. הבשורות הגדולות לקבוצות הן שהמשחק ייערך לעיני קהל. בימי הקורונה לא קיימת האפשרות למלא את האצטדיון שמכיל כ-50 אלף מקומות, אך שתי 6,000 כרטיסים יוקצו לכל אחת מן הקבוצות.

בתקופה האחרונה עלתה ההצעה לקיים את הגמר באנגליה, והתאחדות הכדורגל האירופית אישרה כי התקיימו שיחות בנושא. לאחר מכן, הם הודיעו כי בחרו בפורטוגל מכיוון שבחזרה ממנה האנגלים אינם נדרשים בבידוד. בהודעה הרשמית נכתב: "אחרי שנה בה האוהדים נשארו מחוץ למגרשים, חשבנו שעלינו לעשות את הכל על מנת שאוהדי שתי הקבוצות יגיעו לגמר".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי