מאונט באקסטזה: "אנחנו הקבוצה הטובה בעולם". צפו בחגיגות

מייסון מאונט | CARL RECINE/POOL/AFP via Getty Images

קשר צ'לסי, שבישל את שער הניצחון בגמר ליגת האלופות, בעננים. האברץ שכבש: "לא שם ז** על המחיר ששולם עליי, אני אלוף אירופה!". טוכל: "לא יודע מה להרגיש". בתקשורת האנגלית חגגו

קבוצות: צ'לסי
(גודל טקסט)

בשונה מלילות אחרים בפורטו, הלילה (בין שבת לראשון) נרשמו חגיגות גדולות ברחבי העיר בעקבות הניצחון של צ'לסי בגמר ליגת האלופות נגד מנצ'סטר סיטי. בסיום ערב כדורגל אשר זמן רב לא נראה כמותו באירופה, בעיקר בשל חזרת הקהל, ליציעים, האנשים האחראים על החגיגות סיכמו את ההרגשה.

קאי האברץ אמנם רק בן 21, אבל שער ניצחון בגמר ליגת האלופות כבר יש לו ברזומה. הכוכב הגרמני הצעיר סיפר בסיום: "חיכיתי לזה הרבה זמן, ועכשיו יש לי את זה. עבדתי 15 שנים בשביל הרגע הזה, אני כל כך שמח". על כך שהוא השחקן היקר בתולדות צ'לסי הוסיף: "האמת? אני לא שם ז** כרגע על המחיר ששולם עליי. פאקינג הרגע זכיתי בליגת האלופות. אני אלוף אירופה!".

המאמן תומאס טוכל, שהפסיד בעונה שעברה באותו מעמד כשאימן את פריז סן ז'רמן, סיכם את היום הגדול בקריירה שלו: "וואו! עשינו את זה! אני לא יודע מה להרגיש. אני בר במזל להופיע פעמיים בגמר ליגת האלופות. הפעם הרגשתי משהו שונה. השחקנים היו נחושים לנצח".

קאי האברץ חוגג | DAVID RAMOS/POOL/AFP via Getty Images

צפו בחגיגות של צ'לסי בחדר ההלבשה

המנג'ר הוסיף: "רצינו להיות אבן בנעל של מנצ'סטר סיטי ועשינו את זה. עודדנו אחד את השני בכל דקות המשחק. רצינו להיות כמה שיותר אמיצים ויצרנו מספר התקפות מתפרצות מסוכנות. זה היה משחק קשה ופיזי, היינו צריכים לעזור אחד לשני. לזכות בליגת האלופות זו חוויה ענקית והצלחה אדירה. כולנו נרוויח מזה ונשתמש בזה כדי להישאר כמה שיותר רעבים, לגדול ולהתפתח כמועדון. זה הישג פנטסטי".

מייסון מאונט, שסיפק בישול ענק לשער הניצחון, אמר בראיון לטלוויזיה הבריטית: "כילד, חלמתי להגיע לגמר וללכת עד הסוף. זה אירוע מיוחד מאוד. עשינו דרך ארוכה כדי להגיע לכאן, התגברנו על כמה קבוצות חזקות מאוד. כרגע, אנחנו הקבוצה הטובה בעולם ואף אחד לא יכול לקחת לנו את זה". המגן בן צ'ילוול הוסיף: "זה חלום שהתגשם. זו הסיבה שהגעתי לצ'לסי. לא אכפת לנו לרגע איך שיחקנו, אנחנו האלופים".

"זה הגביע ה-17 של צ'לסי בעידן רומן אברמוביץ', וללא ספק אחד המתוקים ביותר. זה לא משנה מה חושבים על הצורה בה צ'לסי מתנהלת, המנטליות הווינרית שלה פשוט יוצאת דופן. לא נראה שכל התהילה תפסיק בקרוב" נכתב ב"מירור" האנגלי.

אברמוביץ' עם טוכל בפורטו | Marc Atkins/Getty Images

"זו ללא ספק הייתה החלטה אכזרית לפטר את פרנק למפארד, אגדת המועדון, אבל השיפור מאז הגעתו של תומאס טוכל הוא מדהים. באותם ימים, גם האוהד האופטימי ביותר של צ'לסי לא היה מאמין שהיא תזכה בתואר הגדול ביותר. יש לקבוצה הזו פוטנציאל לעשות הכל, וכבר עכשיו היא מסתכלת על הפרמיירליג בעונה הקרובה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי