שחקני מנצ'סטר סיטי בכו, ביקורת קשה על פפ: "יהיר"

שחקני מנצ'סטר סיטי | DAVID RAMOS/POOL/AFP via Getty Images

הסיטיזנס סיימו בדמעות את גמר ליגת האלופות, אגוארו עזב. באנגליה קטלו את המאמן, שעלה ללא קשר אחורי בפעם ה-2 בלבד ב-60 משחקים: "ניסה להוכיח שהוא גאון". הספרדי: "המועדון הזה יהיה הטוב בעולם בשנים הבאות"

קבוצות: מנצ'סטר סיטי
(גודל טקסט)

כנראה שמנצ'סטר סיטי עדיין לא בשלה לזכות בליגת האלופות. התכולים שיחקו אתמול (שבת) במעמד הנכסף בפעם הראשונה בתולדות המועדון, אך לא השכילו לנצח, ולבסוף הפסידו 1:0 לצ'לסי. ואם להגיד את האמת, הבלוז פשוט היו גדולים אתמול על הקבוצה של פפ גווארדיולה, שהיא אמנם קבוצת התקפה מצוינת, אבל היא לא התמודדה מול ההגנה האדירה של חניכיו של תומאס טוכל אמש.

נראה שכלום לא הלך לסיטיזנס, שהתקשו להציג את המשחק הרגיל שלהם, ובתחילת המחצית השנייה אף איבדו את השחקן הכי איכותי וחשוב של הקבוצה – קווין דה בריינה. הכוכב הבלגי נפצע ונאלץ להתחלף. בסיום, שחקני סגל רבים לא הצליחו לעצור את הדמעות, ואחד מהם הוא סרחיו אגוארו.

החלוץ הארגנטינאי, שהפך לאגדה במנצ'סטר סיטי ולמלך שערי המועדון בכל הזמנים, סיים פרק בן 10 שנים במועדון בצורה הכי כואבת שיש. מי שניגש לנחם אותו היה שוערה השני של צ'לסי, קפה אריסבלאגה, ואגוארו לא יכול היה לעצור את הדמעות. בימים הקרובים הוא צפוי לחתום רשמית בברצלונה.

סרחיו אגוארו | CARL RECINE/POOL/AFP via Getty Images

האש הופנתה רק לאיש אחד – פפ גווארדיולה. המאמן שוב התחכם ובחר לעלות בהרכב התקפי עם קשר אחורי אחד, שגם הוא לא קשר אחורי טבעי – אילקאי גונדואן. השחקן שכבש העונה 17 שערים בכל המסגרות היה רחוק מההתקפה מן הסתם, ובלי קשר, ההחלטה הזו נראית תמוהה. למנצ'סטר סיטי היו העונה 60 משחקים בכל המסגרות – ורק באחד מהם היא פתחה בלי רודרי או פרננדיניו. זה היה מול ב-0:3 מול אולימפיאקוס בשלב הבתים של ליגת האלופות.

ודווקא אתמול, במשחק הגמר, המשחק החשוב בתולדות המועדון, פפ בחר לעלות ללא אחד משני הקשרים האחוריים הטבעיים שלו. כמו שעשה מול אולימפיאקוס. וזה עלה לו ביוקר. בתקשורת האנגלית קטלו את המאמן הספרדי, שחזר למעמד הגמר אחרי עשור, אך לא הצליח להביא גביע: "הוא ידע מה תהיה הביקורת אם ההימור שלו לא ישתלם. זו הייתה יהירות, ניסיון להוכיח שהוא גאון".

פפ ניסה להסביר אחרי ההפסד הכואב את ההחלטה ואמר: "עשיתי את הכי טוב שאני יכול בבחירות שלי. ניסיתי לבחור את ההרכב הטוב ביותר כדי לנצח. לא קל לשחק נגד מבנה ההגנה של צ'לסי. לצערנו, לא הצלחנו לנצח. ניסינו, אבל לא הצלחנו לעשות את זה. נעבוד יותר קשה. בשביל פעם ראשונה בגמר ליגת האלופות, עשינו גמר טוב. גילינו אומץ, במיוחד במחצית השנייה. עשינו הכל".

פפ גווארדיולה | Jose Coelho – Pool/Getty Images

"אני רוצה לברך את השחקנים על עונה יוצאת דופן ועל הלחימה במשחק הזה", המשיך גווארדיולה. "שיחקנו מצוין במחצית השנייה, צ'לסי יצאה למתפרצת אחת בלבד. היא קבוצה טובה ממש, אבל התמודדנו איתם בצורה כמעט מושלמת. היה מגיע לנו לכבוש במחצית השנייה, אבל לא עשינו את זה. היינו מבריקים ואמיצים, אבל לא יכולנו לתרגם את זה לשערים כי הם היו כל כך חזקים. אולי נחזור לגמר יום אחד. המועדון הזה הולך להיות הטוב בעולם בשנים הבאות".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי