יהיה כשיר ליורו? קווין דה בריינה סובל משברים בפניו

קווין דה בריינה | SUSANA VERA/POOL/AFP via Getty Images

כוכב מנצ'סטר סיטי, שבדמעות נטש את גמר ליגת האלופות נגד צ'לסי, עבר סדרת בדיקות וצפוי כעת לשחק עם מסכה על פניו: "אובחנתי עם שבר באף ושבר בארובת עין שמאל"

קבוצות: מנצ'סטר סיטי
(גודל טקסט)

מנצ'סטר סיטי הפסידה אמש (שבת) בגמר ליגת האלופות הראשון בתולדותיה כשנכנעה 1:0 לצ'לסי, אבל מעבר לאכזבה ולצער שמלווים את כל שחקני הקבוצה מאז שריקת הסיום ועד רגע זה, הייתה גם דאגה גדולה באשר למצבו של קווין בריינה.

הכוכב הכי גדול של מנצ'סטר סיטי לא היה כשיר במאת האחוזים בתקופה האחרונה ובקבוצה עשו ככל שביכולתם כדי להכשירו לגמר. כידוע, הוא השאיר את הפציעה מאחוריו ופתח בהרכב, אולם הכל השתבש לפפ גווארדיולה ולסיטיזנס כאשר בדקה ה-59 ירד הבלגי מכר הדשא בדמעות כתוצאה מהתנגשות בבלם אנטוניו רודיגר.

דה בריינה נאנק מכאבים ומירר בבכי כשירד מכר הדשא וסיים את גמר ליגת האלופות מוקדם מדי, אבל במנצ'סטר סיטי ובוודאי שגם במחנה הבלגי חששו מפציעה שעלולה להשבית אותו תקופה ואולי גם לגרום לו להחמיץ את יורו 2020. הבוקר הוא עבר צילום בפנים והתבשר בתוצאות הבדיקות.

קווין דה בריינה | MICHAEL STEELE/POOL/AFP via Getty Images

דה בריינה בישר בעצמו על מצבו כשכתב בטוויטר: "בדיוק חזרתי מבית החולים, אובחנתי עם שבר באגף ושבר בארובת עין שמאל. אני מרגיש טוב עכשיו, אבל עדיין מאוכזב. כמובן שאנחנו עוד נחזור".

על פי ההערכות הראשוניות, הוא יוכל לשוב תוך שבועיים עד שלושה לשגרה מלאה והמשמעות היא כי הוא צפוי להיות כשיר לפתיחת היורו ב-12.6, אז בלגיה תפגוש את רוסיה. לאחר מכן "השדים האדומים" יפגשו את דנמרק (17.6) ופינלנד (21.6) אגב, הוא יצטרף לאימוני בלגיה רק ב-7.6 לאור חופשה שקיבל ללא כל קשר מרוברטו מרטינס וכעת הוא צפוי לעלות לשחק עם מסכה על פניו – בדיוק כמו אנטוניו רודיגר, בלם צ'לסי שפצע אותו.

אנטוניו רודיגר וקווין דה בריינה | PIERRE-PHILIPPE MARCOU/POOL/AFP via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי