צמצום קשה למכבי חיפה: לודוגורץ בין האפשרויות בסיבוב הראשון

מכבי חיפה זוכה באליפות | מאור אלקסלסי

שלישי ב-13:00: אלופת ישראל תגלה נגד מי היא תוגרל במשחק שייערך ב-6/7 ביולי בליגת האלופות והגומלין כעבור שבוע. התקווה: לא לקבל את אלופת בולגריה. גם שריף, קייראט ודינמו טביליסי בין האפשרויות

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

מכבי חיפה החלה אתמול (ראשון) באימוני רשות לקראת עונת 2021/22 ובשבוע הבא תפתח רשמית את ההכנות, אבל כבר מחר (שלישי, 13:00) היא תגלה מי תהיה יריבתה הראשונה לעונה כשתיערך הגרלת סיבוב המוקדמות הראשון בליגת אלופות, משחקים שייערכו בשיטת בית חוץ ב-6/7 ביולי והגומלין שבוע אחר כך.

אלופת ישראל אמנם הגיעה בעונה שעברה עד פלייאוף הליגה האירופית, בו הובסה 7:2 בלונדון על ידי טוטנהאם ובכך הסתיים קמפיין קצר ומכובד, אבל פרט לכך לירוקים לא היו הצלחות באירופה בחמש השנים האחרונות, גם לא בכל השנים הקבוצה העפילה לסיבובי המוקדמות, ומכאן שלזכותה 4.875 נקודות בלבד שאינן מספיקות לדירוג באף אחד מהשלבים.

אז את מי מכבי חיפה תוכל לקבל מחר בהגרלה? היריבות הקשות ביותר היו דינמו זאגרב הקרואטית ולודוגורץ הבולגרית ולאחר הצמצום, לצערם של הירוקים, התברר כי לודוגורץ היא אחת מבין ארבע האפשרויות בהגרלה. בנוסף הירוקים יוכלו לקבל את שריף טירספול ממולדובה, דינמו טביליסי מגאורגיה וכן את קייראט הקזחית, אותה ניצחה מכבי חיפה בעונה שעברה במוקדמות הליגה האירופית.

ברק בכר, שחקני מכבי חיפה
המסע בליגת האלופות מתחיל בהגרלת סיבוב המוקדמות הראשון | ספורט1

יש לציין שביום רביעי כבר תיערך הגרלת סיבוב המוקדמות השני בליגת האלופות ולאחר מכן גם נציגותנו בליגה האזורית – מכבי תל אביב, מ.ס אשדוד והפועל באר שבע – יגלו את מי הן יפגשו בחודש הבא.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי