במכבי חיפה חולמים על שלב בתים אירופי: "מרגישים שנבנה כאן משהו מיוחד"

שחקני מכבי חיפה | מאור אלקסלסי

טירוף בכרמל לקראת המשחק נגד קייראט הערב (19:45, ספורט2). בכר לשחקנים: "אנו מתקדמים משנה לשנה וצריכים להמשיך זאת". מוחמד יהיה שחקן הרכש היחיד שיפתח. בקבוצה בונים על הקהל: "היתרון שלנו בכל משחק באירופה"

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

במכבי חיפה כבר לא יכולים לחכות למשחק הראשון שלהם לעונת 2021/22. הערב (רביעי) תארח האלופה את קייראט (החל מ-19:45, שידור ישיר בספורט2), בסיבוב הראשון של מוקדמות ליגת האלופות. "יש כאן התרגשות אדירה כי מרגישים שנבנה כאן משהו מיוחד", אמר אחד השחקנים. במועדון מייחסים חשיבות עצומה למשחק הפתיחה. ראשית, מתוך רצון להתחיל ברגל ימין ולהמשיך את ההצלחה מהעונה שעברה בה זכו באליפות ראשונה מזה עשור, וסיבה נוספת – הציפייה לעבור את ההתמודדות הזו שכן העפלה לסיבוב השני במוקדמות ליגת האלופות – היא תשחק בשלב בתים אירופי.

מבחינה מקצועית ברק בכר הבהיר לשחקנים כי הוא רוצה לראות התקדמות בהשוואה לעונה שעברה שכן אשתקד זכתה הקבוצה להגרלה אכזרית כשפגשה את טוטנהאם. "אנחנו מתקדמים משנה לשנה וגם הפעם רוצים לעשות זאת", אמר המאמן לשחקנים. מעבר לכך, השנה הירוקים סגרו את בניית הסגל בשלב מאוד מוקדם לאחר צירופם של שחקני רכש משמעותיים כמו הבלם אורי דהן, המגן ראיין סטריין הפצוע, עלי מוחמד, בן שהר ודין דוד.

לפי האימון המסכם נראה כי רק מוחמד יקבל הזדמנות ב-11 מבין שחקני הרכש בעוד היתר יחכו להזדמנות מהספסל, שיהיה איכותי במיוחד. גם דולב חזיזה ימתין להזדמנות. "אין חשיבות גדולה מדי למי פותח בהרכב ומי על הספסל במשחק הזה, לבטח כשיש חמישה חילופים. ההרכב יכול להשתנות בכל משחק ולראשונה מזה הרבה שנים יש לנו ספסל עמוק ואיכותי", אמר גורם בכרמל.

עלי מוחמד | מאור אלקסלסי

הירוקים מבינים כי היריבה נמצאת כבר באמצע הליגה המקומית ועל כן יש לה יתרון בכושר הגופני. אולם, הירוקים מצפים להתגבר על הפער באמצעות דחיפה של 25 אלף אוהדים שצפויים למלא את סמי עופר. "זה יכול להיות היתרון שלנו בכל משחק באירופה", אמרו בקבוצה, כאשר גם המאמן בכר דיבר על חשיבות הקהל במסיבת העיתונאים לקראת המשחק.

הרכב משוער: ג'וש כהן, רז מאיר, רמי גרשון, בוגדן פלאניץ, סאן מנחם, נטע לביא, עלי מוחמד, מוחמד אבו פאני, עומר אצילי, צ'רון שרי וגודסוויי דוניו

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי