הרשויות בקזחסטן יאשרו לקייראט להכניס כ-10,000 צופים לגומלין

אוהדי מכבי חיפה
אוהדי מכבי חיפה | מאור אלקסלסי

לאור ה-1:1 בסמי עופר שמציב אותם בעמדה טובה להעפיל שלב, הקזחים פועלים לקבל את האישורים הנדרשים כדי לזכות לתמיכה משמעותית בגומלין

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

קייראט כשלה בכל מפגשי העבר שלה נגד קבוצות ישראליות, אבל אתמול (רביעי) הצליחה בפעם הראשונה לחלץ תוצאה שלא מציבה אותה בנחיתות אחרי המשחק הראשון כשסיימה ב-1:1 נגד מכבי חיפה.

במפגש הראשון שלה מול ישראלית ב-2016 היא סיימה ב-1:1 ביתי נגד מכבי תל אביב (בניון השווה בדקה ה-90) והפסידה בגומלין, גם ב-2019 היא נכנעה בישראל וסיימה בתיקו בקזחסטן ובשנה שעברה היא הודחה על ידי מכבי חיפה, במשחק שנערך בסמי עופר וכזכור הכריע את ההתמודדות כי כל משחקי המוקדמות נערכו בשיטה של משחק אחד מכריע בשל התפרצות הקורונה.

אפשר לומר שלמזלם של הירוקים בוטל החל מהעונה חוק שערי החוץ ועל כן ההכרעה עברה ליום רביעי הבא בקזחסטן והירוקים לא בנחיתות בשל העובדה שספגו בביתם, אבל נראה שהתוצאה המאוד מעודדת מבחינת הקזחים תוביל לכך שהרשויות בקזחסטן יאשרו כניסת קהל למשחק בשבוע הבא.

לפי הפרסום בקזחסטן, ראשי קייראט פנו רשמית כדי שתאושר להם הכנסת קהל לגומלין, במטרה שאוהדי הקבוצה יוכלו לסייע למועדון להכניע קבוצה ישראלית בפעם הראשונה ולהעפיל לסיבוב המוקדמות השני בליגת האלופות, שם כבר ממתינה למנצחת הכוכב האדום בלגרד, אלופת סרביה. מסתמן כי קייראט תקבל אישור רשמי להכניס 50 אחוז מתכולת האצטדיון, כך שצפויים כ-10,000 אוהדים קזחים. לאוהדי חוץ אסורה הכניסה בשלבי המוקדמות לפי חוקי אופ"א בשל התפרצות הנגיף.

בוגדן פלאניץ', ג'וש כהן | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי