לביא צפוי להיעדר, בכר שוקל לספסל את דוניו ושרי

נטע לביא | מאור אלקסלסי

במכבי חיפה מאיצים את ההכנות לקראת משחק הגומלין מול קייראט ביום רביעי. "מי שציפה לראות את הקבוצה מהעונה שעברה חי במציאות אחרת", אמרו בכרמל. שהר, דוד ומוחמד כשירים, רודריגס ישוב ל-11?

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

לאחר יום מנוחה בודד, במכבי חיפה יחזרו היום (שבת) להתאמן ויעלו קצב לקראת ההכנות למשחק מול קייראט ביום רביעי שייערך בקזחסטן (16:55, שידור ישיר בספורט1). על אף התיקו הביתי מהמשחק הראשון, בקרב האלופה מאמינים כי סיכויי ההעפלה לא נפגעו בצורה משמעותית עקב החוק החדש של אופ"א שקובע כי לשערי חוץ אין יותר ערך גדול יותר משערי בית. למרות זאת, במועדון מבינים כי עליהם להיראות יותר טוב מאשר המשחק האחרון.

"מי שציפה לראות קבוצה מלוכדת ומחוברת כמו מהעונה שעברה, פשוט חי במציאות אחרת", אמרו בכרמל והוסיפו: "אנחנו רק בסוף החודש האחרון של ההכנות לעונה. הגיעו מספר שחקנים ובכל אימון רואים את השיפור. ניראה טוב יותר במשחק השני".

בצוות המקצועי מתכוונים לעבוד בעיקר על חוסר ריכוז בכדורים החופשיים של הקזחים, שגרמו בין היתר לשער השוויון וגם למספר מצבים קורצים מול שערו של ג'וש כהן. המגן האוסטרלי ראיין סטריין והבלם עופרי ארד ככל הנראה ימשיכו להיעדר מהסגל של ברק בכר, כמו גם הקפטן נטע לביא שנפגע בברכו בתחילת ההתמודדות והוחלף כבר בדקה ה-14. הקפטן סובל מחבלה, כאבים בשוק ושטף דם, ולכן בקבוצה לא מתכוונים לקחת סיכון והמטרה היא לאפשר לו שיקום נכון בכדי לחזור מהפציעה כמו שצריך.

בן שהר | מאור אלקסלסי

גם עלי מוחמד ודין דוד, שני שחקני רכש שהגיעו הקיץ לאלופה, ספגו מכות קלות במשחק הראשון בסמי עופר אבל בנוגע אליהם לא מדובר בפציעות חמורות והשניים יחזרו לאימונים במטרה להכשירם לקראת יום רביעי. חוסה רודריגס צפוי לחזור ל-11 כאשר בכר בונה עליו שיספק חוזק פיזי במרכז השדה וגם שיקנה לו אפשרות לעבור במהלך המשחק לשיטת שלושת הבלמים. גם גודסוויי דוניו עשוי לאבד את מקומו בהרכב, כאשר מחליפו ב-11 יהיה או בן שהר או דין דוד, הכל כפוף להחלטת בכר כמובן. גם דולב חזיזה נמצא בתמונת ההרכב ועשוי לפתוח על חשבונם של צ'רון שרי או עלי מוחמד.

גודסוויי דוניו | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי