אופ"א חשפה היכן ייערכו ארבעת הגמרים הבאים של ליגת האלופות

צ'לסי מניפה את גביע האלופות | MICHAEL STEELE/POOL/AFP via Getty Images

בעקבות התפרצות נגיף קורונה והשינויים שנעשו בשנתיים האחרונות, פורסמו כעת המארחות עד 2025: רוסיה, טורקיה, אנגליה וגרמניה

(גודל טקסט)

איסטנבול אמורה הייתה לארח את גמר ליגת האלופות ב-2020 ונאלצה לוותר על ההזדמנות בעקבות העובדה שחודשים ספורים לפני כן פרץ נגיף קורונה לחיינו והגמר נערך באיחור בליסבון. גם העונה קיוותה איסטנבול לארח את גמר ליגת האלופות, אבל התחלואה במדינה אילצה אותה לוותר על אירוח המשחק פעם נוספת, שוב לטובת פורטוגל והפעם המשחק נערך בפורטו. כעת, כך הודיעה אופ"א, תהיה לה הזדמנות נוספת.

אופ"א פרסמה הערב (שישי) את ארבע המארחות הבאות של משחקי גמר ליגת האלופות. בתום עונת 2021/22, בתקווה שהכל יהיה כשורה, המשחק ייערך ברוסיה, בעיר סנט פטרבורג, שם אמור היה הגמר להתקיים השנה – אלא שכאמור אופ"א העתיקה אותו לאיסטנבול ובסופו של דבר לפורטו.

הניסיון הבא של טורקיה לארח את גמר ליגת האלופות יהיה ב-2023, אז אמורה הייתה מינכן לארח את ההתמודדות. הגמר בכל זאת יתקיים במינכן, אבל לא ב-2024, כי אז הוא יתקיים בלונדון, אלא ב-2025.

ומה עם הליגה האירופית? אופ"א פרסמה גם את מיקומי ארבעת הגמרים הבאים במפעל השני בחשיבותו: השנה הגמר ייערך בסביליה, בשנה הבאה בבודפשט (הונגריה) וב-2024 וב-2025 בשתי הערים שהיו אמורות לארח ביורו ובסופו של דבר לא זכו בהזדמנות בעקבות הגבלות קורונה, דאבלין ובילבאו בהתאמה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי