זהבי מחפש שיא מול הקבוצה שעברה את סלטיק, שחטאר וסולומון בגנק

ערן זהבי | Broer van den Boom/BSR Agency/Getty Images

שלישי במוקדמות ליגת האלופות: פ.ס.וו איינדהובן תארח את מיטיולן הדנית, החלוץ ינסה להשתוות בפסגה למלך שערי המוקדמות ולישראלי הפורה ביותר במפעלים האירופיים. קשר האוקראינים צפוי לפתוח נגד סגנית אלופת בלגיה

(גודל טקסט)

שלב המוקדמות השלישי של ליגת האלופות ייצא מחר (שלישי) לדרך כאשר במוקד עומדים המשחקים של פ.ס.וו איינדהובן וערן זהבי מול מיטיולנד הדנית, ושחטאר דונייצק יחד עם מנור סולומון, שמתארחים אצל גנק הבלגית. בנוסף, מונאקו תצא למשחק חוץ מול ספרטה פראג, בעוד אלופת בולגריה לודוגורץ עם מאוויס צ'יבוטה תצא למשחק חוץ ביוון מול אולימפיאקוס.

פ.ס.וו איינדהובן – מיטיולן (20:55, ספורט2)

לאחר השביעייה האימתנית מול גלאטסראיי במפגש הכפול בשלב הקודם, פוגשים ערן זהבי וחבריו את הדנים העיקשים שהדיחו בשלב הקודם את סלטיק של ליאל עבדה וניר ביטון. ערן זהבי שהבריק עם שלושער במשחק הראשון מול הטורקים, לא כבש בשני, אבל עדיין רחוק שער אחד מלהשתוות למרכוס טבארס הברזילאי בפסגת הכובשים בתולדות מוקדמות ליגת האלופות. עד כה הישראלי כבש 15 שערים במצטבר במוקדמות, כאשר אם יכבוש צמד יעלה לפסגה לבדו.

בנוסף, יכול זהבי להשתוות בטבלת המבקיעים הישראליים במפעלים האירופיים, שם כרגע הוא רחוק שער אחד ממונס דאבור, כאשר חלוץ הופנהיים כבש 30 שערים באירופה, בעוד זהבי כבש 29. הישראלי צפוי לפתוח בהרכב גם מול מיטוילנד, כאשר מריו גצה ונוני מדואקה צפויים גם הם לעלות לצדו. מי שיחסר למאמן רוג'ר שמידט הוא אוליבייה בוסקאלי שהורחק מול גלאטסראיי במשחק שנערך בטורקיה. בהגרלת שלב הפלייאוף שנערכה היום, נקבע כי אם תעבור את הדנים, פ.ס.וו תפגוש בשלב האחרון לפני הבתים את המנצחת בין בנפיקה לספרטק מוסקבה.

ערן זהבי | Photo Prestige/Soccrates/Getty Images

גנק – שחטאר דונייצק (20:55, ספורט4)

סגנית אלופת אוקראינה פותחת את הקמפיין בשלב מוקדם יחסית, ויוצאת למפגש לא פשוט בבלגיה מול סגנית האלופה המקומית. בשחטאר מקווים להשיג תוצאה טובה במשחק החוץ כדי לא להסתבך בדרך לשלב הפלייאוף המוליך לשלב הבתים. כזכור, בעונה שעברה הגיעה שחטאר למספר שיאים בעונתה בליגת האלופות, כאשר ניצחה פעמיים את ריאל מדריד – 2:3 בחוץ ו-0:2 בבית – כאשר מנור סולומון כובש בשני המשחקים הבלתי נשכחים.

לאחר שפתח בשני המחזורים הראשונים בליגה האוקראינית, הישראלי צפוי לפתוח גם מחר, כאשר לצדו אמורים לשחק גם אלאן פטריק ולאסינה טראורה. בהגרלת שלב הפלייאוף שנערכה היום נודע כי הכתומים יפגשו את המנצחת בין מונאקו לספרטה פראג, אם יצלחו את המשוכה הבלגית.

מנור סולומון, לאסינה טראורה | שחטאר דונייצק, האתר הרשמי

משחקים נוספים

מאלמו – ריינג'רס (20:00)
ספרטה פראג – מונאקו (20:00)
קלוז' – יאנג בויז (21:00)
הכוכב האדום בלגרד- שריף טיראספול (22:00)
אולימפיאקוס – לודוגורץ (22:00)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי