שחטאר דונייצק מתארחת במונאקו במוקדמות ליגת האלופות, סולומון צפוי לפתוח

מנור סולומון | שחטאר דונייצק, האתר הרשמי

בשלישי: האוקראינים מגיעים אחרי ניצחון בליגה, הישראלי צפוי להיכלל ב-11 נגד הצרפתים שפתחו את העונה עם נקודה בלבד בשני משחקים. קובאץ' על הכתומים: "זוכרים את הניצחונות שלהם על ריאל מדריד, הם הפייבוריטים"

(גודל טקסט)

שלב הפלייאוף של מוקדמות ליגת האלופות יתחיל מחר (שלישי, 22:00) עם שלושה משחקים, כשבמוקד עומד הביקור של מנור סולומון ושחטאר דונייצק במונאקו.

מונאקו – שחטאר דונייצק

מנור סולומון חזר מפציעה בשישי האחרון, השלים 90 דקות ב-0:2 על מטאליסט ואמור לפתוח באצטדיון לואי השני. שחטאר דונייצק אמנם איבדה את אליפות אוקראינה לדינמו קייב, אבל רוצה להמשיך את המסורת שלה בליגת האלופות ולהופיע בשלב הבתים בפעם החמישית ברציפות וה-16 בסך הכול. מונאקו, שסיימה שלישית בליגה הצרפתית בעונה שעברה ועברה את ספרטה פראג עם ניצחון כפול בסיבוב הקודם, השיגה רק נקודה משש עד כה בליגה ומקווה לחזור לשלב הבתים אחרי שלוש שנים.

השוער הגרמני אלכסנדר נובל בספק אצל מונאקו, אבל בנואה בדיאשיל יחזור למרכז ההגנה אחרי שקיבל מנוחה וגם הקפטן וויסאם בן ידר יפתח אחרי ששותף רק כמחליף בהפסד 1:0 ללוריין ביום שישי. "שחטאר הייתה בשלב הבתים ב-13 מ-15 השנים האחרונות, אז היא היריבה החזקה ביותר שיכולנו לפגוש", אמר המאמן ניקו קובאץ' במסיבת העיתונאים. "אנחנו זוכרים את הניצחונות שלהם על ריאל מדריד, יש להם הרבה ברזילאים מוכשרים ועכשיו גם מאמן איטלקי שהקבוצות שלו תמיד מהנות. אז כן, מבחינתי הם הפייבוריטים, אבל לנו יש מטרה וכדי לעמוד בה נצטרף לנצח בשני הגמרים הללו".

מנור סולומון | VIRGINIE LEFOUR/BELGA MAG/AFP via Getty Images

רד בול זלצבורג – ברונדבי

אלופת דנמרק הייתה בשלב הבתים של ליגת האלופות רק פעם אחת, ב-1998/99, ומי שעומד בדרכה הוא עוזר המאמן לשעבר, מתיאס ייסלה הגרמני, שקיבל את זלצבורג בחודש יולי ומחזיק במאזן מושלם עד כה בחמישה משחקים. ייסלה בן ה-33, שהיה מהשחקנים שהעלו את הופנהיים ב-2008 ופרש בגיל 26, עבד במשך שנתיים בקבוצה הדנית ומכיר אותה היטב. הוא יחסר אמנם את מרגים ברישה, סקו קויטה וזלטקו יונוזוביץ', אבל לדנים צרות גדולות יותר בגלל מכת קורונה שהשביתה ארבעה שחקנים ועוד כמה פציעות, ביניהן של בלאס ריברוס.

שריף טיראספול – דינמו זאגרב

פעמיים בעבר הגיעה אלופת מולדובה לשלב הפלייאוף ולא הצליחה להעפיל לבתי ליגת האלופות. ב-2009/10 הודחה על ידי אולימפיאקוס ושנה לאחר מכן על ידי באזל. בשני המקרים רשמה הפסד כפול ולא הצליחה לכבוש. עכשיו, עם הרכב שכולו שחקנים זרים, שריף תנסה להפתיע את אלופת קרואטיה העדיפה, כפי שעשתה בדו קרב פנדלים בסיבוב המוקדמות השלישי ב-2010/11 וכפי שהדהימה את הכוכב האדום בלגרד בשבוע שעבר. מיסלב אורשיץ', לוקה איבנושץ וברונו פטקוביץ', שחקני נבחרת קרואטיה, יובילו את ההתקפה של האורחת.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי