רביעי באלופות: סולומון צפוי לפתוח בהרכב שחטאר דונייצק

שחקן מונאקו אלכסנדר גולובין מול שחקן שחטאר דונייצק מנור סולומון | אימג'בנק GettyImages, Jonathan Moscrop

קשר נבחרת ישראל וקבוצתו יארחו את מונאקו כשתיקו יספיק כדי לעלות לשלב הבתים. רד בול זלצבורג תפגוש את ברונדבי עם יתרון 1:2, שריף טירספול תוכל להשלים העפלה היסטורית

(גודל טקסט)

תמונת העולות לשלב הבתים של ליגת האלופות תושלם מחר (רביעי) עם שלושת משחקי הפלייאוף האחרונים. במוקד, שחטאר דונייצק ומנור סולומון יארחו את מונאקו בתקווה לממש את היתרון שהשיגו בצרפת ולהשיג את הכרטיס למפעל הבכיר באירופה שנה נוספת. בנוסף, רד בול זלצבורג תגיע לדנמרק עם מקדמה ותפגוש את ברונדבי, בעוד דינמו דאגרב תנסה להדהים ולמחוק פיגור בן שלושה שערים במשחק ביתי נגד שריף טירספול המפתיעה.

שחטאר דונייצק – מונאקו (0:1 במשחק הראשון)

ה"כורים" התקרבו לשלב הבתים עם ניצחון חוץ על הקבוצה של ניקו קובאץ', ובשבת חיברו ניצחון רביעי רצוף בכל המסגרות כשהביסו 0:3 את אודסה וסולומון התכבד בשער השלישי באותו משחק. מלבד מקסים מאלישב הפצוע בברכו, סגל מלא יעמוד לרשות רוברטו דה זרבי בגומלין והקשר הישראלי צפוי לפתוח בהרכב, לאחר שעלה כמחליף בדקה ה-70 מול אודסה. מונאקו, מצדה, נמצאת במומנטום רע מאוד עם שלושה הפסדים רצופים, כולל 2:0 ללאנס לפני שלושה ימים.

מאמן האורחת ניקו קובאץ' אמר לקראת המשחק: "עלינו להיות מוכנים מהדקה הראשונה. במשחק הראשון, אחרי 20 הדקות הראשונות היינו הקבוצה הטובה יותר. שלטנו, יצרנו מצבים. זה יהיה קרב. אנחנו רוצים להראות את הפרצוף האמיתי של מונאקו, לא בדרך ששיחקנו בליגה, אלא איך שנראינו נגד ספרטה פראג וב-70 הדקות נגד שחטאר. אני לא מוותר וגם השחקנים שלי לא".

ברונדבי – רד בול זלצבורג (2:1 במשחק הראשון)

אלופת אוסטריה ניצחה בכל שבעת המשחקים הרשמיים שלה עד כה העונה, אך גם תיקו יספיק לה להבטיח מקום בליגת האלופות עונה שלישית ברציפות. לאחר שניצחה בדנמרק בשבוע שעבר, בשבת היא גברה 1:3 על קלאגנפורט בליגה. מנגד, ברונדבי כבר הבטיחה לעצמה חזרה לשלב בתים אירופי לראשונה מאז עונת 2005/06, אך אם תבצע מהפך במגרשה הביתי, היא תשוב לליגת האלופות 23 שנים אחרי הופעתה האחרונה במפעל.

דינמו זאגרב – שריף טירספול (3:0 במשחק הראשון)

הקבוצה הצנועה ממולדובה קרובה להשלמת סנסציה והעפלה לשלב הבתים של ליגת האלופות לראשונה בתולדותיה, אחרי ששיחקה בליגה האירופית ארבע פעמים. הקרואטים יצטרכו ניצחון בהפרש גבוה במיוחד כדי להימנע מהדחה, ובהתחשב בעובדה שלא ניצחו ביותר משער אחד כבר שבעה משחקים, קשה לראות אותם עושים זאת מחר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי