בונוצ'י על פתיחת העונה של יובנטוס: "צריכים להיות חזקים יותר"

לאונרדו בונוצ'י יובנטוס חוגג | רויטרס

בלם הגברת הזקנה ניסה להסביר את פתיחת העונה הרעה בליגה וגם התייחס למשחק הראשון בשלב הבתים בליגת האלופות מול מאלמו

(גודל טקסט)

ליגת האלופות חוזרת הערב (שלישי) ויובנטוס, שמגיעה לראשונה מזה עשור למפעל הגדול של אירופה לא על תקן אלופת איטליה ותתארח אצל מאלמו השבדית במחזור הראשון של הבתים. לרגל פתיחת שלב הבתים, התראיין בלם יובנטוס לאונרדו בונוצ'י לתקשורת האיטלקית וניסה להסביר את אי ההצלחה של הגברת הזקנה בפתיחת הליגה המקומית, שם היא עם נקודה בלבד לאחר שלושה מחזורים.

"אנחנו סובלים מבעיה של חוסר המשכיות", אמר הבלם במסיבת עיתונאים לקראת המפגש עם מאלמו. "אנחנו חייבים להמשיך לעבוד ולדעת שאנחנו יכולים להראות את היכולת והאופי שאיפיינו את יובנטוס בעונות בהן זכינו להצלחה. רק כקבוצה נוכל לצעוד בדרך שאליה אנחנו שייכים. במשחק מול מאלמו נצטרך לגלות אחריות".

שחקן יובנטוס לאונרדו בונוצ'י חוגג
"כשאתה משחק ביובנטוס, אתה רגיל ללחץ". בונוצ'י | רויטרס

הבלם המשיך: "כשאתה ללובש את המדים של יובנטוס, אתה חייב לעלות למגרש עם מטרה אחת בלבד: לחזור הבייתה עם ניצחון. הלחץ הוא עלינו השחקנים, אבל כשאתה משחק עבור מועדון כזה, אתה רגיל לזה. אנחנו חייבים להיות חזקים יותר. זה הולך להיות משחק מאתגר, גם מהבחינה הפיזית".

לסיום אמר בונוצ'י: "בכל רגע, בכל יום, בכל משחק – אנחנו חייבים לתת מאה אחוזים מעצמנו. האופי של יובנטוס חייב לעלות שוב, אם אנחנו רוצים להשיג את המטרות שלנו, לא משנה באיזו תחרות מדובר".