18 שנים בלי הפסד במשחק הפתיחה: המספרים המדהימים של באיירן מינכן

שחקני באיירן מינכן חוגגים אחרי ה-2:8 מול ברצלונה | רויטרס

אלופת גרמניה תנסה להמשיך רצף בלתי נתפס בקאמפ נואו מול ברצלונה, וגם: השיא של לבנדובסקי, הפוריות של מולר מול הקטלאנים ועוד

(גודל טקסט)

עונת ליגת האלופות החדשה תצא הערב לדרך באופן רשמי עם שמונה משחקים, כאשר המסקרן שבהם יפגיש את ברצלונה הפצועה והחבולה עם באיירן מינכן האימתנית. רק לפני קצת יותר משנה השתיים נפגשו ברבע הגמר בליסבון ואז הבווארים השפילו את היריבה עם 2:8 היסטורי. היום, בניגוד למפגש ההוא, ליאו מסי, לואיס סוארס ואנטואן גריזמן כבר לא בבארסה, כאשר ממפיס דפאי ולוק דה יונג הם החלוצים היחידים הכשירים שעומדים לרשותו של קומאן. ג'ורדי אלבה, המגן השמאלי המצוין שסובל מפציעה, לא התאמן גם היום גם הוא ככל הנראה יחמיץ את ההתמודדות. בניגוד למפגשים הקודמים בין השתיים, הפעם הגרמנים פייבוריטים ברורים, עד כמה פייבוריטים? שימו לב למספרים של הקבוצה הזו באלופות.

שחקני באיירן מינכן רוברט לבנדובסקי לירוי סאנה תומאס מולר
שחקני באיירן מינכן רוברט לבנדובסקי לירוי סאנה תומאס מולר | GettyImages, RONNY HARTMANN/AFP

המספרים:

* באיירן מינכן ניצחה בארבעה מתוך חמשת המפגשים האחרונים בין הקבוצות וגם כבשה לפחות 3 שערים בכל אחד מהמפגשים.

* באיירן מינכן בלתי מנוצחת ב-18 משחקי חוץ רצופים באלופות (14 ניצחונות). זה הרצף הכי ארוך בהיסטוריה של המפעל. ההפסד האחרון בחוץ היה לפני ארבע שנים לפריז סן ז'רמן.

* באיירן מינכן ניצחה בכל 17 משחקי הפתיחה האחרונים שלה בליגת האלופות (מאז עונת 2003/04). זה כמובן שיא של המפעל. במהלך הרצף הזה היא כבשה 42 שערים וספגה 2 שערים בלבד.

* תומאס מולר הבקיע שישה שערים בחמשת המפגשים האחרונים נגד ברצלונה – יותר מאשר מול כל יריבה ויותר מאשר כל שחקן אחר נגד הקטלאנים.

* ברצלונה לא הפסידה ב-22 משחקי הפתיחה האחרונים שלה באלופות, אך בשני משחקי הבית האחרונים היא הובסה מול פריז סן ז'רמן ויובנטוס.

* מאז פתיחת עונת 2018/19, רוברט לבנדובסקי הבקיע 28 שערים בליגת האלופות – 8 יותר מהשחקן שבא אחריו ברשימה.

* באיירן מינכן כבשה לא פחות מ-21 שערים בשלושת משחקיה האחרונים, כולל 0:12 בגביע על ברמר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי