מסי צפוי להיות כשיר לסיטי, אך פריז מודאגת מהדרמה בין הכוכבים

שחקן פריז סן ז'רמן ליאונל מסי | GettyImages, ANP Sport

הארגנטינאי ערך אימון נוסף לקראת הקרב הגדול של פ.ס.ז'. בצרפת טוענים: ניימאר ואמבפה "מרוחקים מאי פעם, היחסים ביניהם נסדקו" על המגרש ומחוצה לו

(גודל טקסט)

ליאו מסי צפוי להיות כשיר למשחק המסקרן בין פריז סן ז'רמן למנצ'סטר סיטי מחר (שלישי, 22:00) בבית א' של ליגת האלופות. הכוכב הארגנטינאי שנעדר משני משחקי הליגה האחרונים בשל פציעה שספג בברכו במפגש עם ליון, לקח חלק באימון הבוקר של הקבוצה, אחרי שאתמול השתתף חלקית גם באימון הערב.

בתיעוד מהאימון נראה מסי מחויך וחיובי יחד עם שאר השחקנים, כשהוא כבר לא סוחב רגל. גם מרקו וראטי שנעדר לאחרונה חזר לאימונים ואף הוא צפוי להיות כשיר למשחק.

ליאונל מסי שחקן פריז סן ז'רמן
לא יוותר על הקרב מול פפ. מסי | רויטרס

אבל לצד הבשורות הטובות, בפריז שוב עוסקים בדרמות מחוץ למגרש. במשחק האחרון מול מונפלייה תועד קיליאן אמבפה מבקר את ניימאר על הספסל, וטוען אחרי בישול של הברזילאי ש"לי הוא לא היה מוסר במצב כזה".

הבוקר טוענים בתקשורת הצרפתית שהתקרית המדוברת אינה מקרית, וכי מדובר בהמחשה נוספת להידרדרות היחסים בין שני הכוכבים. אם בעבר שיתוף הפעולה ביניהם נראה טוב, העונה השניים לא בישלו אחד לשני, ואמבפה לא כבש בשלושת המשחקים האחרונים.

לפי "ל'אקיפ", "אמבפה מתחיל להיות מבודד בחדר ההלבשה" וניימאר כבר הרבה פחות מחובר אליו מבעבר, בין היתר משום שאיפשר לספקולציות על מעברו לריאל מדריד להגיע לחדר ההלבשה ולהשפיע על הקבוצה. לעומת אמבפה, ניימאר נראה מחויב יותר מאי פעם לפ.ס.ז', האריך את חוזהו לאחרונה ומרוצה מאוד מהצטרפותו של חברו הטוב ליאו מסי.

גם על המגרש שיתוף הפעולה הרבה פחות פורה כאמור, כשבאתר RMC מציינים ש"למרות שהם שיחקו מעט יחד, הטריו עדיין לא עובד כמו שצריך. אמבפה מרגיש שכל המסירות של ניימאר מכוונות למסי, ושהוא כבר לא הכתובת למסירות גם של שחקנים אחרים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי