באיירן הודיעה: נאגלסמן המחוסן נדבק בקורונה וייכנס לבידוד

יוליאן נאגלסמן, תומאס מולר, באיירן מינכן | GettyImages, Matthias Hangst

המאמן שלא עמד על הקווים מול בנפיקה אחרי שחש ברע, יחזור לגרמניה בנפרד משאר הקבוצה. קומאן שהצטיין ב-0:4: "שמח לשחק אחרי הבעיה בלב שלי"

קבוצות: באיירן מינכן
(גודל טקסט)

70 דקות לקח לבאיירן מינכן לכבוש שער חוקי נגד בנפיקה, לאחר ששניים שהבקיעה לפני כן נפסלו לה, אבל ברגע שנפתח הסכר זה נגמר בעוד ניצחון מוחץ מבית היוצר של אלופת גרמניה. הבווארים הביסו 0:4 את הפורטוגלים ונותרו מושלמים בליגת האלופות, כאשר מאזן השערים שלהם עומד על 0:12 בתום שלושה משחקים. בכך השוותה באיירן את פתיחת העונה הטובה ביותר אי פעם במפעל, ורשמה את הפתיחה הכי טובה שלה בהיסטוריה.

בבוקר שאחרי המשחק הודיעה באיירן כי המאמן יוליאן נאגלסמן, שלא עמד על הקווים אחרי שהתלונן שהוא חש ברע, נדבק בקורונה. נאגלסמן היה מחוסן אבל חלה בכל זאת, סובל מתסמינים קלים, יחזור לגרמניה בנפרד משאר הקבוצה להמשך בידוד וצפוי להיעדר מהמשחק מול האקסית הופנהיים בשבת (16:30, ספורט4).

בחזרה לניצחון על בנפיקה. כוכב הערב היה לירוי סאנה, שפורח בחודשיים האחרונים והפעם חגג צמד ובישול, כולל שער נהדר בבעיטה חופשית. הגרמני, שכבש שלושה שערים ממצב נייח בליגת האלופות מאז עונת 2018/19, לא שכח לתת את הקרדיט למאמנו החולה כשסיכם את המשחק בסיום: "עשינו משחק מצוין. אפילו המחצית הראשונה הייתה טובה, אבל היה חסר לנו משהו בהתקפה. המאמן הכין אותנו מצוין למשחק, כמו תמיד. ידענו שבנפיקה תהיה אגרסיבית ושנצטרך להיות סבלניים. היה חסר לנו מזל בשערים שנפסלו, אבל בסופו של דבר היינו ראויים לניצחון".

רוברט לבנדובסקי שחקן באיירן מינכן
אין ניצחון של באיירן בלי שער שלו. לבנדובסקי | רויטרס

מי שנהנה מהבישול של סאנה היה רוברט לבנדובסקי, שאמנם היה צריך רק לדחוק ממטר לרשת החשופה, אך תרם כרגיל את החלק שלו לניצחון. שימו לב לתפוקה הבלתי נתפסת של הפולני: ב-12 משחקים בבאיירן מינכן מתחילת העונה, הוא כבש ב-10 וסיים רק אחד מבלי להיות מעורב בשער. בליגת האלופות מאזנו של החלוץ עומד על חמישה שערים וב-19 ההופעות האחרונות שלו במפעל הוא כבש 25 פעמים.

גם קינגסלי קומאן הצטיין בשורות הבווארים, אחרי שהחמיץ לא מעט משחקים מפתיחת העונה בעקבות ניתוח שעבר בלבו. "בנפיקה קבוצה טובה, הם שיחקו טוב. אבל אחרי השער השני היו לנו המון הזדמנויות וניצלנו אותן היטב. אני מאוד שמח לשחק אחרי הבעיה שהייתה לי בלב", אמר הצרפתי.