קימיש יודע: "היינו יכולים לספוג את ה-2:0, כך שהתיקו בסדר"

באיירן מינכן לא מוצאת את השער. קימיש וזולה | רויטרס

קשר באיירן מינכן אחרי ה-1:1 בזלצבורג: "לא עשינו מספיק במחצית הראשונה". מולר: "התחושות מעורבות, סבלנו יותר ממה שרצינו"

(גודל טקסט)

באיירן מינכן עשתה את הדרך הקצרה מאוד למשחק החוץ שלה נגד רד בול זלצבורג כפייבוריטית ברורה. בשנה שעברה היא ניצחה את השכנה האוסטרית 2:6 ו-1:3 ולמשחק הערב (רביעי) היא הגיעה כאחת משלוש קבוצות שהשיגו מאזן מושלם בשלב הבתים. כל הנתונים היו לצדה לקראת המשחק הראשון בשמינית גמר ליגת האלופות, ואלופת גרמניה איבדה את המאזן המושלם, אבל קינגסלי קומאן קבע 1:1 עם שער שוויון בדקה ה-90 שהותיר את הבווארים במצב טוב לגומלין.

תומאס מולר, באיירן מינכן
המאזן כבר לא מושלם, אבל המצב בשמינית הגמר בשליטה. מולר | GettyImages, Alexander Hassenstein

"לא עשינו מספיק במחצית הראשונה, לא היינו מאורגנים וזלצבורג יצאה למתפרצות מסוכנות. ידענו שיש להם המון שחקנים מהירים ושהם מסוכנים במעבר. השתפרנו במחצית השנייה ושלטנו יותר", סיכם מגן באיירן יוזואה קימיש את המשחק בו חזרה קבוצתו מפיגור, אחרי שג'וניור אדאמו העלה את האוסטרים ליתרון בדקה ה-21. "בסוף זה תיקו, היינו יכולים לספוג את ה-2:0, כך שזה בסדר. אנחנו צריכים להיות טובים יותר במאבקים על הכדור, לשלוט יותר בקצב ולנצל טוב יותר את המצבים שלנו".

תומאס מולר, שבישל לקומאן את שער השוויון ועזר לבאיירן להשלים משחק חוץ 22 ברציפות ללא הפסד בליגת האלופות, הוסיף: "אני בתחושות מעורבות. זלצבורג קבוצה טובה והאווירה הייתה נהדרת. סבלנו יותר ממה שרצינו, אבל אני עדיין חושב שהגבנו טוב במחצית השנייה והיו לנו מספר מצבים לכבוש. עצם העובדה שהצלחנו לחזור מהווה צעד טוב".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי