שחזור הגמר מאשתקד ודרבי מדרידאי? לקראת הגרלת רבע גמר האלופות

play
מי תזכה להניף אותו בסוף חודש מאי בפריז? | רויטרס
לוהטת: ליברפול ניצחה 0:2 את ארסנל וצימקה את הפער מסיטי לנקודה 03:34

הגרלת שלב שמונה האחרונות וחצאי הגמר ייערכו בשווייץ (13:00), אין הגבלות כלל וכל קבוצה יכולה לפגוש את השנייה.כל התרחישים והאפשרויות עד הגמר בפריז בסוף מאי

(גודל טקסט)

משחקי שמינית גמר ליגת האלופות הגיעו לסיומם אמש (רביעי) כאשר אלופת אירופה צ'לסי ו-ויאריאל הצטרפו לליברפול, מנצ'סטר סיטי, ריאל מדריד, אתלטיקו מדריד, באיירן מינכן ובנפיקה וכעת כל שנותר הוא לגלות הוא מה מצפה לנו בשלבי ההכרעה: מה יהיו המשחקים ואיך ייראה המסלול של כל אחת בדרך לגמר, לאור העובדה שיגרילו גם את חצאי הגמר ואפילו את זהות המארחת בגמר שייערך בפריז.

מחר, יום שישי בשעה 13:00 שעון ישראל, תיערך בעיר ניון שבשווייץ הגרלת רבע גמר ליגת האלופות ומיד לאחר מכן תיערך גם הגרלת חצאי הגמר, כך שתתבהר התמונה וניתן יהיה להבין מה יהיה המסלול אשר על כל קבוצה לעבור אם ברצונה להגיע לגמר ואולי גם בסיומו להניף את הגביע עם האוזניים הגדולות ב-28 במאי בסטאד דה פראנס בפריז, האצטדיון שיארח את משחק הגמר לאחר שהפלישה הרוסית לאוקראינה גרמה להזזת המשחק מסנט פטרסבורג לבירת צרפת. מי שתוגרל כמארחת במשחק הגמר, כידוע, רק תהנה מיתרונות טכניים כמו בחירת צבע החולצה ובבחירת יציעים עבור אוהדיה.

גביע ליגת האלופות, גביע האלופות
מי תזכה להניף אותו בסוף חודש מאי בפריז? | רויטרס

בניגוד לכל ההגרלות הקודמות, החל מרבע הגמר ואילך אין יותר הגבלות כך שגם קבוצות מאותה המדינה יכולות לפגוש אחת את השנייה ואין כל מניעה שנזכה למפגשי ענק דוגמת מנצ'סטר סיטי נגד ליברפול, ריאל מדריד נגד באיירן מינכן, צ'לסי נגד אתלטיקו מדריד או כל דוגמה דומה.

נזכיר כי בשמינית הגמר ריאל מדריד חלפה על פני פריז סן ז'רמן, מנצ'סטר סיטי עברה בקלות יתרה את ספורטינג ליסבון, ליברפול עברה את אינטר חרף הפסד ביתי באנפילד, באיירן מינכן דרסה את זלצבורג אחרי שוויון במשחק הראשון, צ'לסי לא התקשתה מול ליל, אתלטיקו מדריד העיפה את מנצ'סטר יונייטד ובנפיקה הפתיעה את אייאקס עם ניצחוץ 0:1 בגומלין באמסטרדם.

משחקי רבע הגמר ייערו ב-5 וב-6 באפריל והגומלין ייערך כעבור שבוע. חצאי הגמר ייערכו ב-26/17 באפריל וכעבור שבוע ייערכו משחקי הגומלין. הגמר כאמור יתקיים ב-28 במאי בפריז בשעה 22:00 שעון ישראל.