חנו בתכול-לבן: אתלטיקו מדריד נכנעה 1:0 למנצ'סטר סיטי

קווין דה בראונה שחקן מנצ'סטר סיטי חוגג שער | רויטרס

האוטובוס החונה של סימאונה החזיק 70 דקות מול אלופת אנגליה, עד שהמחליף הטרי פודן בישל לדה בראונה את שער הניצחון לקבוצה של גווארדיולה, חמישה ימים לפני משחק העונה נגד ליברפול בפרמיירליג

(גודל טקסט)

זה עלה לה בדם, יזע וכמעט דמעות, אבל מנצ'סטר סיטי השיגה את מבוקשה: אלופת אנגליה ניצחה הערב (שלישי) 0:1 את אתלטיקו מדריד במשחק הראשון ברבע גמר ליגת האלופות, ותגיע ביתרון למשחק הגולמין באצטדיון הוונדה מטרופוליטנו ביום רביעי הבא. 70 דקות עברו עד שהקבוצה של פפ גווארדיולה מצאה את הפרצה בבונקר של דייגו סימאונה, כאשר קווין דה בראונה, בהופעתו ה-50 בליגת האלופות במדי מנצ'סטר סיטי, חתם מהלך קבוצתי מצוין עם השער שהכריע את ההתמודדות לטובת התכולים, שיארחו את ליברפול למשחק העונה בפרמיירליג ביום ראשון הקרוב.

פיל פודן, ז'ואאו קאנסלו, קווין דה בראונה שחקני מנצ'סטר סיטי חוגגים
בסוף, הם הצליחו לגבור על האוטובוס החונה. שחקני סיטי חוגגים | רויטרס

שלא במפתיע, אתלטיקו מדריד התייצבה למשחק במטרה אחת בלבד: לבטל את יריבתה. אלופת ספרד התגוננה ביעילות שכנראה רק היא מסוגלת לנפק, מה שהוביל לאפס בעיטות למסגרת מצד מי מהקבוצות לאורך כל המחצית הראשונה, בה סיטי החזיקה בכדור רוב הזמן אך לא הגיעה למצבים מסוכנים.

לאחר ההפסקה הקצב עלה ואובלק נאלץ לעבוד מעט יותר, כשדה בראונה ולאפורט היו קרובים להבקיע. דווקא סימאונה היה זה שביצע שינוי התקפי ראשון, אולם אחד המחליפים של גווארדיולה היה זה שעזר לעלות ליתרון – פיל פודן, שבישל לדה בראונה שתי דקות בלבד אחרי שנכנס.

בכך ירד סימאונה למאזן של ניצחון בודד לעומת שלושה הפסדים במפגשים שלו עם פפ גווארדיולה. בגומלין לא תהיה לקולצ'ונרוס ברירה אלא לשחק התקפי ולחפש את השער, דבר שהסיטיזנס יקוו לנצל על מנת להכריע את המאצ' אפ ולעלות לחצי הגמר.

פפ גווארדיולה מאמן מנצ'סטר סיטי חוגג שער
ככה גווארדיולה פרק את העצבים וחגג את השער | רויטרס

רביעי בליגת האלופות:

צ'לסי – ריאל מדריד

ויאריאל – באיירן מינכן