מנצ'סטר סיטי עלתה לחצי גמר ליגת האלופות לאחר 0:0 מול אתלטיקו

שחקן מנצ'סטר סיטי קווין דה בראונה מול שחקן אתלטיקו מדריד פליפה | רויטרס

הקבוצה של פפ הצליחה לשמור בשיניים על ה-0:1 מהמשחק הראשון לאחר משחק עצבני בספרד. פליפה הורחק בתום מהומה (90+1)

(גודל טקסט)

לא הרבה כדורגל ראינו הערב (רביעי) בוונדה מטרופוליטנו במדריד, אך מלחמה אדירה והקרבה בהחלט כן. 0:0 הייתה תוצאת הסיום בין אתלטיקו מדריד ומנצ'סטר סיטי בתום 113 דקות עצבניות ומותחות, אשר בסיומן חגגו האנגלים עלייה לחצי גמר ליגת האלופות בזכות ה-0:1 מהמשחק הראשון שנערך באנגליה. הקבוצה של פפ גווארדיולה הייתה טובה יותר במחצית הראשונה ויכולה הייתה לרדת ביתרון, אך פספסה מספר מצבים וראתה כיצד המארחת משתלטת על המשחק במחצית השנייה.

הקולצ'ונרוס ערכו מספר חילופים, וככל שנקפו הדקות נראה היה כי המארחת בהחלט יכולה לעקוץ ולגרור את המשחק לפחות להארכה. מאמן אתלטיקו דייגו סימאונה ערך את כל חמשת החילופים וראה את שחקניו מגיעים למספר מצבים, אך לא מצליחים למצוא את המסגרת, כאשר בתוספת הזמן היו אלה השוער אדרסון וג'ון סטונס שהצילו בגופם את האורחת מספיגה. העצבים דיברו בסיום, כאשר מהומה שפרצה בין השחקנים בעקבות משיכת זמן של שחקני סיטי גררה כרטיס צהוב שני ואדום לפליפה המקומי. כך או כך, התוצאה נותרה מאופסת, ומנצ'סטר סיטי תפגוש את ריאל מדריד בשלב הבא.

למרות הניצחון, קווין דה בראונה וקייל ווקר נפצעו במהלך המשחק ונאלצו לצאת בחילופים, וזו בהחלט סיבה לדאגה עבור פפ לקראת המשך העונה.

שחקן מנצ'סטר סיטי ז'ואאו קאנסלו מול שחקן אתלטיקו מדריד אנטואן גריזמן
אתלטיקו תצליח לחזור? גריזמן מול קאנסלו | רויטרס

הרכב אתלטיקו: יאן אובלק, רנאן לודי, סטפן סאביץ', פליפה, ריניילדו, מרקוס יורנטה, ז'ופרה קונדוגביה, קוקה, תומא למאר, אנטואן גריזמן, ז'ואאו פליקס.

הרכב מנצ'סטר סיטי: אדרסון, קייל ווקר, ג'ון סטונס, אמריק לאפורט, ז'ואאו קאנסלו, אילקאי גונדואן, קווין דה בראונה, רודרי, ברנרדו סילבה, ריאד מחרז, פיל פודן