כנגד כל הסיכויים: ריאל מדריד ניצחה 1:3 בהארכה והדיחה את סיטי

קארים בנזמה, חלוץ ריאל מדריד | GettyImages, JAVIER SORIANO

אם נראה היה שה-3:4 במנצ'סטר היה מטורף, הגיע הגומלין בברנבאו: רודריגו כבש צמד בדקות 90 ו-90+1 ומחק את שערו של מחרז (73), בנזמה דייק מהנקודה הלבנה חמש דקות בתוך ההארכה והבלאנקוס השלימו 5:6 בסיכום המשחקים ויפגשו את ליברפול לשחזור גמר ליגת האלופות מ-2018

(גודל טקסט)

חצי גמר ליגת האלופות הראשון בין מנצ'סטר סיטי לריאל מדריד בשבוע שעבר הסתיים ב-3:4 יוצא מן הכלל, אחד המשחקים הגדולים של השנה. היה קשה להאמין שנזכה לחוויה שתתקרב לזו, אבל הבלתי ייאמן קרה.

ריאל מדריד פיגרה הערב (רביעי) בביתה 1:0 ו-5:3 בסיכום המשחקים עם תחילת הדקה ה-90, מובן מאליו שהייתה על סף הדחה בחצי גמר ליגת האלופות, אבל רודריגו המחליף כבש שני שערים תוך דקה, בדקות 90 ו-90+1, שלח את המשחק להארכה ובמהלכה המהפך הושלם. הבלאנקוס, שרק בשבת חגגו זכייה באליפות ספרד, העפילו לגמר ליגת אלופות נוסף ושמרו על חלום הזכייה ב-14שלהם בחיים. בגמר, כידוע, מחכה להם ליברפול, אותה ניצחו 1:3 בגמר האלופות ב-2018 וכעת נזכה לשחזור שהמייטי רדס מחכים לו, כפי שמוחמד סלאח בעצמו סיפר.

פפ גווארדיולה מאמן מנצ'סטר סיטי
הדחה נוספת בחצי הגמר. פפ גווארדיולה | רויטרס

פפ גווארדיולה ומנצ'סטר סיטי הגיעו לגמר ליגת האלופות הראשון בתולדות המועדון בשנה שעברה והם היו מרחק דקות בודדות מהעפלה שנייה ברציפות, אבל המאמן הקטלאני החליף מוקדם מדי את כוכביו לאור שער היתרון של ריאד מחרז בדקה ה-73, וראה את רודריגו, הברזילאי הצעיר שאנצ'לוטי העלה מהספסל מן העבר השני, משלים מהפך תוך דקה ומוציא לשחקניו את כל האוויר מהמפרשים.

אם זה לא מספיק, חמש דקות בלבד בתוך ההארכה נפסק פנדל לטובת הבלאנקוס, אחרי שרובן דיאס הכשיל את בנזמה. האחרון הוא גם מי שבעט את הפנדל, קבע 1:3 ו-5:6 בסיכום המשחקים וסידר לקבוצתו תוצאה שהעלתה אותה לגמר ליגת האלופות החמישי שלה בתשע השנים האחרונות. בנוסף, המאמן קרלו אנצ'לוטי הפך למאמן הראשון בהיסטוריה שמעפיל לחמישה גמרים בליגת האלופות – הוא כבר זכה בשלושה גביעים בעבר וכעת יקווה לעשות זאת בפעם הרביעית. וגווארדיולה? הוא הודח מליגת האלופות בשלב חצי הגמר בפעם השישית בקריירה.

רודריגו שחקן ריאל מדריד
גיבור המשחק. רודריגו חוגג עלייה לגמר | רויטרס

גמר ליגת האלופות ייערך השנה באצטדיון סטאד דה פראנס בפריז ב-28 במאי בשעה 22:00 שעון ישראל.