אנצ'לוטי עונה לסלאח: "זה המשחק הגדול בעולם, גם אנחנו מחפשים נקמה"

ריאל מדריד ומאמנה נרגשים לקראת גמר הצ'מפיונס, אנצ'לוטי התייחס להצהרות של החלוץ המצרי של ליברפול: "ייתן לנו מוטיבציה". על המשחק: "יהיה מבדר, איכותי ותחרותי". וגם: התייחסות ראשונה לאמבפה

(גודל טקסט)

ריאל מדריד הייתה בכותרות בימים האחרונים בעיקר בגלל פרשת קיליאן אמבפה, אבל מהר מאוד היא תחזור לקדמת הבמה, לכר הדשא בפריס, שם בשבת היא תפגוש את ליברפול בגמר ליגת האלופות למפגש קלאסי בין שתיים מהקבוצות הבכירות ביבשת, ובהיסטוריה של הכדורגל האירופאי. בניגוד לליברפול, שנאבקה עד הרגע האחרון על האליפות ועברה ימים מותחים ועמוסים, ריאל מגיעה למשחק אחרי שבועיים נטולי לחץ, שבהם יכלה להתכונן רק למשחק אחד. "כולם בריאים, בכושר טוב, אנחנו נשחק במשחק הכי גדול בעולם, וניתן את כל מה שיש לנו", אמר אנצ'לוטי, "המועדון הזה הגיע לגמר חמישי בשמונה שנים, וכולם במועדון גאים בקבוצה הזאת. אנחנו נהנים מהרגע".

מאמן ריאל מדריד קרלו אנצ'לוטי
"אנחנו נרגשים למשחק הזה, כי הוא יהיה מבדר, איכותי ותחרותי" | אתר רשמי, אתר ריאל מדריד

אנצ'ולטי הודה ש"מתוך חמשת הגמרים זה יהיה רק השני שלי", אבל יודע: "אם נזכה אהיה הראשון שזוכה ארבע פעמים בליגת האלופות, אבל אני יודע שזה גמר, והכל יכול לקרות. אני לא אובססיבי לתארים אישיים. זה מספק, אבל לא הדבר הכי חשוב. אולי כשאפרוש אוכל להתגאות בדברים האלה, אבל עכשיו אני רק מתכונן למשחק".

מה היה המשחק הכי קשה של ריאל בדרך לגמר? "הכי מסובך כנראה היה מול צ'לסי, בגלל האתגר המנטאלי. מול סיטי ופ.ס.ז' היינו צריכים לחזור מפיגור, אז היה קל יותר להתכונן למשחקים האלה".

אכזבה מאמבפה? "אני לא רוצה להתייחס לשחקנים שלא מריאל מדריד, אני מכבד החלטה של כל שחקן".

האמירה של סלאח, שיגיע עם מוטביציה לנקמה מיוחדת אחרי שבגמר הקודם מול ריאל נפצע והוחלף בהפסד? "זה יוכל להיות מוטיבציה עבורנו. גם בהיסטוריה של ריאל יש הפסד לליברפול בגמר בפריז ב-81 ונרצה לנקום. אנחנו מכבדים את סלאח, הוא שחקן מסוכן, אבל גם לנו יש את המוטיבציה שלנו".

שחקן ריאל מדריד כריסטיאנו רונאלדו מנחם את שחקן ליברפול מוחמד סלאח
סלאח לא ישכח, אבל גם אנצ'לוטי זוכר דברים | רויטרס

האם גם מול ליברפול ריאל מתכוננת לחזור מפיגור, כפי שעשתה מול סיטי, צ'לסי ופ.ס.ז'? אנצ'לוטי: "ברור שלא (צוחק)… היינו רוצים שלשם שינוי, ליברפול תהיה זו שמנסה לחזור מפיגור… יש לנו כבוד עצום כלפיהם, מבחינה פיזית ליברפול היא אחת הטובות בעולם, היא הצליחה בצורה מרשימה בליגת האלופות, ואנחנו נרגשים למשחק הזה, כי הוא יהיה מבדר, איכותי ותחרותי".

על ליברפול אמר מיסטר אנצ'לטי: "נפגשתי איתה הרבה פעמים. ב-1984 הייתי פצוע ולא שיחקתי מולה בהפסד ברומא, וב-2005 הייתה עוד טרגדיה בהפסד באיסטנבול, בגמר שכבר היה ברור שאנחנו מנצחים ואז הפסדנו. וכמו שסלאח אמר, נקמה ב-2007 ועכשיו שוב. זה מועדון שאני מאוד מכבד. אנפילד זה אחד הדברים היפים שראיתי בכדורגל, איך הוא דוחף את השחקנים. הייתי שנתיים בצד השני, נהניתי באברטון שהולכתי אותה לניצחון ראשון שם אחרי 21 שנה. זה מועדון עם אווירה מיוחדת, עם היסטוריה. החברים שלי ממילאן מבקשים שאנצח כדי שליברפול לא תהיה כמו מילאן, עם שבעה תארים. יש לי אקסטרה מוטיבציה במשחק הזה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי