רוג'ר שמידט מתעקש: "גם מכבי חיפה יכולה לסיים ראשונה בבית הזה"

play מכבי חיפה
מכבי חיפה | DeFodi Images / Contributor
אוהדי מכבי חיפה בליסבון 00:22

מאמן בנפיקה טוען כי "הכל יכול לקרות" בבית ח': "קשה לשחק ברמות האלה". ז'ואאו מריו פרגן: "שיחקנו נגד יריבה מאורגנת"

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

במשך 45 דקות אמש (שלישי) התקשתה בנפיקה מול מכבי חיפה, אך במחצית השנייה השתחררה, השיגה 0:2 באצטדיון האור ועשתה את המוטל עליה עם פתיחת שלב הבתים של ליגת האלופות.

"גם מכבי חיפה יכולה לסיים ראשונה בבית הזה, הכל יכול לקרות כאן", התעקש רוג'ר שמידט בסיום. "אנחנו לא הפייבוריטים, ממש כמו מכבי חיפה, ברור שנרצה לעלות אבל זה לא קל. במחצית אמרתי לשחקנים שלי להישאר רגועים, להיות סבלניים, זה משחק קשה. במחצית השנייה היינו טובים יותר, קשה לשחק ברמות האלה".

אנטוניו סילבה בן ה-18 ערך הופעת בכורה בליגת האלופות "בזכות" מכת הפציעות שנחתה על שחקני ההגנה של בנפיקה. הבלם הצעיר סיכם: "הרגשתי מצוין. לשמוע את ההמנון של ליגת האלופות זה דבר שמסב גאווה לי ולמשפחה שלי, אבל זה רק עוד משחק במסע שלי – כך אני מקווה. אני אזכור אותו לנצח, אבל מה שחשוב זה הניצחון".

מאמן בנפיקה ליסבון רוג'ר שמידט
האמנם הכל פתוח? שמידט | GettyImages, CARLOS COSTA/AFP

הקשר ז'ואאו מריו: "שיחקנו נגד יריבה מאורגנת והייתה לנו מחצית ראשונה קשה, אבל הצלחנו להתגבר על המכשולים במחצית השנייה. אחרי שכבשנו השתלטנו על המשחק עד הסיום. אנחנו בדרך הנכונה, אבל בתוך כך אנחנו חייבים להתאושש פיזית ולהיות מוכנים למשחק הבא, בין היתר מבחינה מנטלית. לשחק בכל שלושה ימים זה לא דבר פשוט ואחרי שנפסיד או נסיים משחק בתיקו, הדברים יכולים להשתנות".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי