סמפאולי כבר סימן רכש ראשון לקדנציה השנייה שלו בסביליה

עצבני כהרגלו, והפעם הייתה לו סיבה. חורחה סמפאולי | רויטרס

המאמן שהחליף את לופטגי יבקש להחתים את "גביגול" ועוד שלושה-ארבעה שחקנים. ההודעה על מינויו אמורה לצאת ביממה הקרובה

קבוצות: סביליה
(גודל טקסט)

פתיחת העונה המזעזעת של סביליה עלתה ביוקר למאמן ז'ולן לופטגי, שפוטר אמש (רביעי) באופן רשמי אחרי התבוסה 4:1 נגד בורוסיה דורטמונד, זאת למרות שההחלטה להיפרד ממנו התקבלה עוד לפני המשחק – כך לפי הדיווחים. מי שיחליף אותו על הקווים של האנדלוסים הוא חורחה סמפאולי הארגנטינאי, שכבר הוכרז רשמית כמאמן הקבוצה וזו תהיה הקדנציה השנייה שלו בקבוצה, אותה כבר אימן בעונת 2016/17. בלם סביליה לשעבר ובן ארצו של סמפאולי, ניקולאס פארחה, צפוי להגיע עמו ביחד כעוזר מאמן.

לקראת ההכרזה על החתמתו של המאמן החדש, ב"אל צ'ירינגיטו" דווח ששחקן החיזוק הראשון לינואר כבר סומן: מדובר בחלוץ הברזילאי גבריאל ברבוסה, הלא הוא "גביגול", שעושה חיל בפלמנגו בשנתיים וחצי האחרונות. מעבר לכך, סמפאולי צפוי לבקש עוד שלושה-ארבעה שחקני חיזוק.

שחקן פלמנגו, גביגול
יגיע לסביליה? גביגול | רויטרס

סמפאולי בן ה-62 הוביל את סביליה למקום הרביעי בספרד לפני חמש שנים, כאשר בתום עונתו הראשונה בקבוצה הוא ויתר על השנה השנייה בחוזה כדי להתמנות למאמן נבחרת ארגנטינה, עמה התרסק במונדיאל 2018 והודח בשמינית הגמר. בעקבות כך הוא נאלץ לחזור לאמן בדרום אמריקה אחרי שכבר ביסס את מעמדו באירופה, אבל לאחר עונות בסנטוס ובאתלטיקו מיניירו הברזילאיות, הוא ניצל את ההזדמנות שקיבל במארסיי והוביל אותה לסגנות הליגה הצרפתית ולכרטיס לליגת האלופות בעונה שעברה.