פאביו קאפלו וג'יאנגסו סיימו את ההתקשרות לאחר פחות משנה

קאפלו. מקצועי או כלכלי?
קאפלו. מקצועי או כלכלי? | צילום: Gettyimages

המאמן האיטלקי הוותיק, שניצח רק משחק אחד מתחילת העונה, סיים את דרכו במועדון כבר בתום המחזור השלישי עקב חילוקי דעות. הודעה רשמית טרם נמסרה, אך מדובר בהחלטה משותפת של הצדדים

(גודל טקסט)

האם פאביו קאפלו חוזר לאירופה? המאמן המצליח, שבעבר אימן בין השאר את נבחרת אנגליה, ריאל מדריד ויובנטוס, עזב את ג'יאנגסו סונינג מהליגה הסינית "בהחלטה משותפת" שלו ושל המועדון. הודעה רשמית טרם נמסרה, אולם בכלי התקשורת בסין סופר כי כבר אתמול (שני) עזב את המדינה וכי הודעה רשמית תימסר בקרוב.

קאפלו חתם בקבוצה הסינית ביוני האחרון, אך ג'יאנגסו פתחה את העונה בצורה גרועה עם ניצחון אחד בלבד בשלושת המחזורים הראשונים וכעת הם במקום ה-12 בטבלה. הדיווחים סותרים, נראה כי מדובר בהחלטה משותפת עקב חילוקי דעות בין המאמן להנהלה, אך היו גם מי שדיווחו כי ההפסד האחרון, 4:1 לצ'ונגצ'ינג ליפאן, היה הקש ששבר את גב הגמל והבעלים הראה לקאפלו את הדרך החוצה. במקומו אמור להגיע המאמן קוסמין אולריו הרומני, שאימן בעיקר במדינתו ובמדינות ערב. תחנתו האחרונה הייתה בערב הסעודית.

עם עזיבתו של קאפלו, ייתכן ותוצע לו משרה חדשה בתור מאמן נבחרת איטליה, שכזכור נמצאת באופן זמני תחת ניהולו של לואיג'י די באג'יו לאחר הכישלון להעפיל למונדיאל. עוד שמות שקושרו לנבחרת האיטלקית הם רוברטו מנצ'יני, אנטוניו קונטה, קלאודיו מניירי וקרלו אנצ'לוטי.


קאפלו. אולי נבחרת איטליה תהיה תחנתו הבאה? (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי