"זהבי לא מפספס הזדמנויות. השער שלו אחד היפים העונה"

ערן זהבי
ערן זהבי | הליגה הסינית

התקשורת בסין מהללת את הישראלי שכבש את שערו השישי בארבעה משחקי ליגה העונה במשחק בו שופטי הוידאו עבדו שעות נוספות. סטויקוביץ': "הטכנולוגיה מאפשרת החלטות יותר מדויקות"

(גודל טקסט)

זה כבר לא מפתיע, אבל הנה נגיד את זה שוב: ערן זהבי שוב היה השחקן המצטיין בניצחון גוואנגז'ו R&F על יטאי במחזור הרביעי של הליגה הסינית. הישראלי כבש את שערו השישי העונה וקבע שיוויון בבעיטה חופשית מצוינת. הדרמה המטורפת במשחק הזה החלה בכלל בתוספת הזמן של המחצית השנייה. השופט אמנם סימן על 3 דקות תוספת זמן, אך זה נמשך ל-14 דקות שהוספו, שני שערים שנפסלו על ידי שופטי הוידאו וניצחון חשוב לקבוצתו של זהבי. האתרים בסין היללו את זהבי וכתבו בין היתר: "הוא לא מפספס הדמנויות. השער של זהבי היה אחד היפים עד כה העונה".

על המשחק עצמו כתבו בסין: "תסריט של סרט מתח משובח. ממש רכבת שדים". מאמן הקבוצה המנצחת, דראגן סטויקוביץ', אמר בסיום: "זה היה משחק של עליות וירידות ואני מרוצה מאוד מהניצחון. ציפינו שיהיו לנו בעיות לפני המשחק ושינינו את שיטת המשחק כשפיגרנו 1:0. אני חושב שהטכנולוגיה מאפשרת לשופטים להיות יותר מדויקים. אף אחד לא יכול להתלונן על כך. שופט הווידאו לא יכול לתפוס את מקומו של השופט האנושי, זה בטוח".

בתוך תוספת הזמן של המחצית השנייה שופטי הוידאו עזרו לשופט המרכזי לקבל את ההחלטה על הפנדל לזכות גוואנגז'ו ופסילת שער שיוויון של יטאי – שני אירועים שהשופט קיבל עליהם החלטות הפוכות בתחילה. בסיום המשחק סיפר כובש שער הניצחון, רנאטניו, שלאחר שכבש התפלל למען חברו הטוב החולה בסרטן. "אני מקווה שהשער שלי יעודד אותו מעט".

ערן זהבי (במרכז) עם חברי קבוצתו. גוואנגז'ו במקום ה-3 (האתר הרשמי)ערן זהבי (במרכז) עם חברי קבוצתו. גוואנגז'ו במקום ה-3 (האתר הרשמי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי