ישוב לפסגה? ערן זהבי פוגש את האלק, אוסקר ואלקסון

ערן זהבי
ערן זהבי | הליגה הסינית

אחרי שני הפסדים, גוואנגז'ו ר.פ תתארח מחר (רביעי ב-13:00, שידור ישיר בספורט1) בשנחאי אצל קבוצת הכוכבים של מנואל פאריירה. הישראלי רוצה לעלות לפסגת טבלת הכובשים. וגם: צמרת טבלת המבשלים

(גודל טקסט)

גוואנגז'ו ר.פ סופרת כבר שני הפסדים רצופים והיא קרובה יותר לתחתית (7 נקודות) מאשר למקום הראשון (14 נקדות). מחר (רביעי ב-13:00, שידור ישיר בספורט1) היא תנסה לצאת לדרך חדשה במשחק חוץ קשה מול השלישית בטבלה שנחאי SIPG אותה מאמן הפורטוגלי מנואל פאריירה ובמדיה משחקים בין אוסקר, האלק ואלקסון הברזילאים.


מאמן גוואנגז'ו דראגן סטויקוביץ' אמר לקראת המשחק: "אנחנו משחקים נגד אחת הקבוצות הטובות בליגה והולך להיות משחק קשה מאוד, אבל אנחנו לא מרימים ידיים. ננסה לתת מלחמה עד לרגע האחרון. כל מאמן רוצה לנצח, אבל היריבה לא תיתן לנו לעשות זאת בקלות".

העומק של היריבה: "יש להם שחקנים איכותיים משלנו ברב העמדות על המגרש. הם הוציאו כסף גדול והחתימו כמה שמות גדולים בכדורגל העולמי. אי אפשר בכלל להשוות את ההשקעה שלהם לשלנו, אך איננו חוששים מאף קבוצה. שנה שעברה ניצחנו אותם בשנחאי". באותו משחקן עליו דיבר המאמן הסרבי כבש ערן זהבי את שער הניצחון על שנחאי SIPG שנגמר בתוצאת 1:2.

זהבי, שנמצא בכושר הבקעה טוב וסיים אשתקד כמלך שערי הליגה, מדורג שני עם 13 שערים, אחד פחות מהמוביל וו לי שמצא את הרשת 14 פעמים. בטבלת המבשלים, הכוכב הישראלי מדורג במם השישי עם שישה בישולים כשאוסקר, כוכב היריבה מחר, במקום הראשון עם 12.



שני בטבלת הכובשים ושישי במבשלים. ערן זהבי (אתר הליגה הסינית)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי