צפו בתקציר: שער ובישול לסבע, צמד לזהבי ב-3:3 של גוואנגז'ו RF

דיא סבע
דיא סבע | אתר הליגה הסינית

החלוץ בן ה-32 יכול לצאת מאוכזב לאחר סדרת החמצות, אך סידר נקודה יקרה נגד דליאן ייפאנג בדקה ה-90+7 לאחר בישול של הרכש מב"ש, שגם כבש את השער הראשון במשחק. מנגד, יאניק קראסקו בלט עם שני שערים ובישול

(גודל טקסט)

אחרי שאיבדה שתי נקודות בדקה ה-90 במחזור הקודם, גוואנגז'ו RF קיוותה להשיג ניצחון ראשון על דליאן ייפאנג. אמנם גם את ההתמודדות סיימה הקבוצה בשוויון, אך לעומת המשחק בשבוע שעבר הפעם היה תורה של גוואנגז'ו לחלץ נקודה ב-3:3 משוגע בכיכובם של שני הישראלים.

גוואנגז'ו פתחה את המשחק טוב יותר והגיע למצב מסוכן אחרי 25 דקות אחרי בעיטה של ערן זהבי, אך לרוע מזלו בעט לקורה. זהבי יכול להתנחם בעובדה שחברו לקבוצה דיא סבע כבש את שער הבכורה שלו בסין שבע דקות לאחר מכן כשקיבל כדור מקרוב ובעט בחוזקה לפינה הימנית. היתרון החזיק עשר דקות בלבד אחרי שדליאן ייפאנג קיבלה פנדל גבולי, יאניק קראסקו ניגש לפנדל וכבש אחרי בעיטה חזקה ומדויקת.

בתחילת החצי ערן זהבי הגיע לשני מצבי הבקעה ודאיים, אך לא הצליח למצוא את הרשת. וכפי שהקלישאה אומרת שמי שלא כובש סופג והמארחת שילמה על ההחמצות בדקה ה-55 כאשר יאניק קראסקו בעט מקורב והפך את התוצאה. זהבי הצליח למצוא את השוויון בדקה ה-68 וכיפר מעט על סדרת ההחמצות בתחילת המחצית. קראסקו המשיך בערב הנהדר שלו כשבישל ללונג ארבע דקות לסיום, אך בהתקפה האחרונה של המשחק, דיא סבע העביר כדור גובה ממצב נייח שפגש כמובן, את ערן זהבי שסיים בנגיחה וחילץ לגוואנגז'ו נקודה אחרי התמודדות מלאת עצבים.


ערן זהבי עם מארק האמשיק (אתר הליגה הסינית)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי