צפו בתקציר: ללא זהבי, גוואנג'זו סחטה 2:2 דרמטי עם שנגחאי

דיא סבע, מוסא דמבלה
דיא סבע, מוסא דמבלה | אתר הליגה הסינית

ז'י (61) הפתיע את האלופה, ארנאוטוביץ' (69) מיהר להשוות בפנדל וג'ינהאן (78) השלים מהפך וקבוצתו של ערן זהבי, שנעדר מהסגל בשל פציעה, היתה בדרך להפסד נוסף לפני שטושיץ' קבע שוויון דרמטי. 90 דקות לסבע

(גודל טקסט)

עם ערן זהבי או בלי ערן זהבי, גוואנגז'ו R&F לא מצליחה לנצח. הקבוצה ממרכז הטבלה הסינית יצאה היום (שישי) עם תיקו 2:2 נגד האלופה שנגחאי SIPG, כשהיא נעזרת בשער בדקה ה-98 כדי למנוע הפסד רביעי בחמישה משחקים אבל לא למנוע התדרדרות למקום ה-11.

זהבי, כאמור, נותר מחוץ לסגל בשל פציעה, ובהיעדרו היה דיא סבע הנציג הישרטאלי היחיד בהרכב. הוא ניסה, אך ללא הרגל המסיימת של מוביל טבלת הכובשים היה קשה לגוואנגז'ו להבקיע. גם פנדל שקיבל החלוץ שהיה אמור לתת את היתרון למארחת בוטל לאחר בדיקה ב-VAR שקבעה כי סבע היה בנבדל.

מצד שני, גם האורחת לא הציגה משחק מדהים והתעוררה רק לאחר שספגה. ז'י העלה את גוואנגז'ו ליתרון בדקה ה-61, במהלך אותו החל סבע, אך שתי דקות לאחר מכן קיבלה שנגחאי פנדל. הבעיטה של ארנאוטוביץ' התעכבה, אך החלוץ דייק לבסוף מהנקודה וקבע שוויון. לא הרבה זמן עבר ושער מוצדק של האלופה הגיע, עם ריבאונד מבעיטה של הכוכב האוסטרי שהוכנס לבסוף על ידי ג'ינהאן.

זהבי. בקבוצתו מקווים לחזרה לכושר (אתר הליגה הסינית)
זהבי. בקבוצתו מקווים לחזרה לכושר (אתר הליגה הסינית)

סטויקוביץ' כבר ראה את קבוצתו סופגת הפסד נוסף, אבל עמוק עמוק בתוספת הזמן הצליח דושקו טושיץ' לכבוש שער שוויון דרמטי ולחלק את הנקודות.

למרות העובדה שיש ברשותה את אחד מגדולי הכובשים הזרים בתולדות הליגה, הקבוצה מציגה יכולת בינונית מתחילת העונה ויידרש שינוי גדול כדי לקרב אותה לצמרת. ביום רביעי היא תפגוש את שנזן ותקווה לחזרה לכושר של זהבי וליציאה לדרך חדשה.

מהלך המשחק
דקה 21: דיא סבע ניסה למצוא את הרשת מ-18 מטרים אך לא היה מדויק והכדור חמק ליד העמוד.

סבע. הפנדל שלו בוטל לאכזבתו (אתר הליגה הסינית)
סבע. הפנדל שלו בוטל לאכזבתו (אתר הליגה הסינית)

דקה 29: השופט פסק על כדור עונשין מ-11 מטרים לזכות גוואנגז'ו אחרי צפייה בשידור החוזר. דיא סבע ניגש את הנקודה הלבנה והתכונן לבעיטה, אבל אז נקרא שוב השופט אל עמדת ה-VAR והחליט לפסול את הפנדל בטענת נבדל. קרקס סיני במלוא הדרו.

דקה 61, 0:1 לגוואנגז'ו ר.פ! המארחת ביתרון מפתיע. דיא סבע שלח כדור שמאלה, ז'נג העביר כדור רוחב מדויק להפליא ולא השאיר לז'י שום סיכוי אפשרות להחמיץ מול שער חשוף.

דקה 69, 1:1: מרקו ארנאוטוביץ' ספק הוכשל ברחבה, כך או אחרת הצביע השופט על הנקודה הלבנה אחרי סיוע מאנשי ה-VAR (ובחינה נוספת לאחר שהצביע על הנקודה) ובסופו של דבר האוסטרי הוא שקבע שוויון מהיר עם פצצה לחיבורים.

דקה 78, 1:2 לשנגחאי: התקפה מהירה של האורחים הסתיימה עם הכדור אצל ארנאוטוביץ', שבעט מרחוק והפציץ את הקורה. הריבאונד פגש את הרגל של הו ג'ינהאן שלא היה זקוק להרבה כדי לכבוש.

דקה 98, 2:2: בשל ההפסקה הארוכה בין השריקה לפנדל באמצע המחצית השנייה, השופט האריך את תוספת הזמן מעבר לזמן שנקבע. גוואנגז'ו יצאה להתקפה אחרונה וכדור ארוך הגיע דווקא אל טושיץ' הבלם שרץ ועבר שלושה שחקרנים בתוך הרחבה כדי לבעוט פנימה ולקבוע 2:2 סופר דרמטי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי