צפו בתקציר: זהבי כבש בכדור חופשי, גוואנגז'ו ר.פ. הפסידה 3:1 לשאנדונג

ערן זהבי
ערן זהבי | אתר הליגה הסינית

החלוץ הישראלי עם סרט הקפטן על ידו הבקיע את שערו ה-27 העונה בדקה ה-90 וכעת הוא במרחק של שער אחד בלבד מהשיא הסיני, סבע השלים 90 דקות. לאורחת כבשו יואליי (עצמי), גדש ופלאיני

(גודל טקסט)
זה כבר הפך לעניין שבשגרה עבור ערן זהבי, גם אם קבוצתו (או נבחרתו) מפסידה ואפילו הפסד כואב, הסקורר הישראלי לא עוצר, גם היום (שבת) במשחק הביתי של גוואנגז'ו ר.פ. נגד שנדונג לוננג הפסידה 3:1 וזהבי שעלה למשחק עם סרט הקפטן על ידו, כבש את שערו ה-27 בדקה ה-90 בכדור חופשי נהדר, אבל הפעם זה היה מאוחר מדי וקבוצתו יצאה בידיים ריקות. דיא סבע גם השלים 90 דקות, אך לא היה מעורב בשער.


המארחת מהרגע הראשון לא הייתה במשחק וספגה את שערה הראשון בדקה ה-21 לאחר גול עצמי של השוער צ'נג יואליי. בדקה האחרונה של המחצית רוג'ר גדש הברזילאי הכפיל את היתרון של שנדונג לוננג עם בעיטה אדירה מחוץ לרחבה והשער השלישי של האורחת היה כבר הפקרות של ממש, בדקה ה-65 גרציאנו פלה הוריד בראשו למרואן פלאיני אחרי כדור קרן והבלגי ללא הפרעה דחק מקרוב.


וכעת אנו חוזרים לערן זהבי, כבר שלא היה סיכוי לקבוצתו להשיג נקודה, הישראלי כבש שער ניחומים ממצב נייח ולמעשה הוא רחוק שער אחד בלבד כדי להשוות את שיאו של אלקסון הברזילאי-סיני. זהבי ינסה במחזור הבא להגיע ואף לעבור את פער 28 הכיבושים כבר ביום שבת במשחק החוץ של קבוצתו נגד חביי.


ערן זהבי לפני המשחק (אתר הליגה הסינית) 


מהלך המשחק
שנדונג לוננג פתחה את המשחק במטווח על ההגנה החלשה של גוואנגז'ו ר.פ. ועלתה ליתרון בדקה ה-21. ליו בינבין בעט לאחר כדור קרן שננעץ לקורה ומיד לאחר מכן פגע בשוער המארחת צ'נג יואליי שהכניס לשערו הוא, 0:1 לשנדונג לוננג.


המארחת ספגה את השער השני בדקה ה-45 כאשר רוג'ר גדש הברזילאי כבש את התשיעי שלו העונה עם בעיטה מדויקת מחוץ לחרבה 0:2 לשנדונג לוננג. המחצית השנייה המשיכה באותו קצב ושאנדונג עלתה ל-0:3 בדקה ה-65, לאחר כדור קרן של האורחת גרציאנו פלה הוריד בראשו למרואן פלאיני שדחק בקלות משישה מטרים.


בדקה ה-90 ערן זהבי מצא בסופו של דבר את שערו ה-27 העונה לאחר כדור חופשי נהדר מ-20 מטרים. 1:3 לגוואנגז'ו שהייתה גם תוצאת הסיום.

 

למרות השער המאוחר. ערן זהבי מאוכזב מהתוצאה (אתר הליגה הסינית) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי