צפו: גוואנגז'ו הפסידה 2:1 לווהאן זאל, זהבי וסבע עלו מהספסל

ערן זהבי
ערן זהבי | אתר הליגה הסינית

אווירת סוף בליגה הסינית: צמד החלוצים של נבחרת ישראל לא נכללו ב-11 של סטויקוביץ' המורחק, ורק לאחר מחצית רעה מאוד של קבוצתם קיבלו את ההזדמנות, אך לא הצליחו להשפיע על התוצאה. צמד של יון הכריע

(גודל טקסט)

אווירת סוף בליגה הסינית. כשאין לה הרבה על מה לשחק, גוואנגז'ו ר.פ הפסידה היום (שישי) 2:1 אצל ווהאן זאל מהצמרת, כשבאופן מפתיע מלך השערים של הליגה ערן זהבי פתח על הספסל, ביחד עם חברו לנבחרת ישראל דיא סבע, זאץ בעקבות חזרתם המאוחרת לאסיה לאחר פגרת הנבחרות.

מאמנה של האורחת, דראגן סטויקוביץ' בעצמו לא היה שותף במשחק, לאחר שספג עונש הרחקה עד סוף העונה מההתאחדות הסינית. כבר לאחר שתי דקות במשחק קבוצתו הוציאה כדור ראשון מהרשת, כשהמגן השמאלי ליו יון כבש בבעיטה חופשית אדירה.

עוד במחצית הראשונה, ווהאן זאל הצליחה להכפיל את היתרון שלה, כשפעם נוספת יון היה הכובש, הפעם לאחר שהסתער על כדור חוזר לאחר הדיפה לא טובה יואלי צ'נג. צמד החלוצים הישראלים עלו למשחק בפתיחת המחצית השנייה, אך את השער המצמק לזכות קבוצתם כבש ג'י הונג לאחר נגיחה אדירה.

ערן זהבי. התחיל על הספסל ולא הצליח לכבוש (אתר הליגה הסינית)
ערן זהבי. התחיל על הספסל ולא הצליח לכבוש (אתר הליגה הסינית)

עד דקות הסיום, זהבי וסבע לא הצליחו להשפיע באופן גורף על המשחק, ובדקה ה-90 משימתם לחזור למשחק הפכה קשה עוד יותר, כאשר הקשר האחורי לי שיאנג ראה כרטיס צהוב והורחק. כעת קבוצתם של הליגיונרים מדורגת במקום ה-11 בטבלה, רחוקה 12 נקודות מהמקום המוביל לליגה השנייה, שני מחזורים לסיום העונה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי