מרואן פלאיני הפך לשחקן הראשון מהליגה הסינית שנדבק בקורונה

מרואן פלאיני
מרואן פלאיני | Chung Sung-Jun/Getty Images

דיווח: הקשר הבלגי בן ה-32, שהגיע לשנדונג לוננג בשנה שעברה ממנצ'סטר יונייטד, שב למדינה לקראת פתיחת אימוני קבוצתו ונמצא נשא של הנגיף

(גודל טקסט)

בסוף השבוע בתקשורת הסינית דיווחו לראשונה על הצלחה בעצירת התפשטות נגיף הקורונה עם בקרים ראשונים ללא נדבקים חדשים, אבל במקביל לדיווחים המשמחים האלו ועל אפשרות שהחיים יחזרו למסלולם הנורמלי במדינה ואפילו דיווחים על השבת ליגות הכדורגל והכדורסל, המחלה מתיחה להגיע גם לספורטאים ששבים למדינה.

אז אחרי שחלוץ ברזילאי מליגת המשנה שב לסין לקראת חידוש האימונים ואובחן כחולה קורונה, הבוקר (ראשון) פורסם בג'ינאן, עיר הבירה של מחוז שאנדונג, כי גם אקס מנצ'סטר יונייטד ובהווה קשר שנדונג לוננג, מרואן פלאיני, נבדק ונמצא נשא של הנגיף.

פלאיני בן ה-32, שפרש בשנה שעברה מנבחרת בלגיה, הוא למעשה השחקן הראשון מהליגה הסינית הבכירה שנדבק בקורונה, אחרי שרוב הזרים מיהרו לברוח מהמדינה עם התפשטות הווירוס לפני כשלושה חודשים. פלאיני הגיע לסין בטיסה מסינגפור לשנגחאי ומשם המשיך ברכבת לג'ינאן, נכנס לבידוד של שבועיים ונבדק מיד לאחר מכן ונמצא חיובי לנגיף.

דיא סבע מול פלאיני (אתר הליגה הסינית)

כידוע, פלאיני עבר לסין בשנה שעברה ובעונתו הראשונה כבש 13 שערים והוביל את קבוצתו למקום החמישי בטבלה. פלאיני הוא למעשה אחד הספורטאים הבכירים שנדבק בנגיף, אחרי שרק אתמול הצטרפו לרשימה פאולו דיבאלה ושחקן העבר פאולו מלדיני. נציגנו בליגה הסינית, ערן זהבי ודיא סבע, אמורים לשוב בהמשך החודש לסין כדי להיכנס לבידוד ולהצטרף לאימוני קבוצתם גוואנגז'ו ר.פ, שנערכת גם כן לפתיחת עונת 2020.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי