זהבי השווה בצורת של שבע שנים: "בטוח שהוא יבקיע בקרוב"

ערן זהבי | אתר הליגה סינית

לקראת המשחק של גוונאגז'ו ר.פ. מול חנאן ג'יין-יה (רביעי, 14:55 בספורט1), המאמן ואן ברונקהורסט הגן על החלוץ, שלא כבש ב-5 משחקי ליגה רצופים לראשונה מאז 2013: "הוא שחקן מסוכן והוא יוכיח זאת". סבע לא בסגל

(גודל טקסט)

ערן זהבי סובל מכושר ההבקעה הגרוע ביותר שלו מאז שחזר מפאלרמו. דווקא אחרי ששבר את שיא הכיבושים הסיני עם 29 שערי ליגה, החלוץ לא מצא את הרשת במשחק הרשמי וכעת הוא רושם בצורת בלתי אפשרית במונחים שלו עם חמישה משחקי ליגה רצופים ללא שער – דבר שקרה לאחרונה לפני שבע וחצי שנים בתחילת דרכו במכבי תל אביב. מחר (רביעי, 14:55, שידור ישיר בספורט1) החלוץ יחפש שער ראשון בשנת 2020 ועל הדרך לעזור לקבוצה גוונאגז'ו ר.פ. להשיג נקודות ראשונות העונה בליגה מול חנאן ג'יין-יה.

כאמור, גוונאגז'ו ר.פ. – מדריך החל מהעונה ג'ובאני ואן ברונקהורסט – רשמה שתי תבוסות קשות של 3:0 לשנזן ו-5:0 כואב עוד יותר בדרבי מול אברגרנדה ובתום שני מחזורים, החבורה בכחול לבן נותרה הקבוצה היחידה במחוז ללא נקודות וכן היחידה ללא שער.

"ציפיתי למצב כזה שאפסיד את שני המשחקים הראשונים שלי כאן". אמר המאמן ואן ברונקהורסט: "אנחנו פגשנו את שנזן ואברגרנדה במספר משחקי אימון וידענו שהן קבוצות מאוד חזקות עם כוכבים גדולים. ברור לכולם שהתוצאות לא אידיאליות, אבל אנחנו צריכים להמשיך להתמקד בדרך שלנו, בהתאם ליעדים שנקבעו לנו, הדבר הכי חשוב כעת הוא המשחק נגד חנאן ג'יין-יה. אנחנו מקווים שנשיג נקודות ראשונות ונקטין את הפער מקבוצות אחרות".

ערן זהבי
ערן זהבי | באדיבות סינה ספורט

בהמשך נשאל ההולנדי גם על ערן זהבי: "הוא שחקן מסוכן מאוד ואנחנו יודעים שהוא יאיים על שער היריבה, למעשה הוא יצר מספר הזדמנויות בשני המשחקים האלה. פעם אחת הוא פספס את המסגרת במעט ולאחר מכן פגש את המשקוף. אני מקווה שהוא ימשיך לעבוד קשה ויוכל לעזור לחברי הצוות. אני מאוד שהוא יכבוש בקרוב".

הישראלי הנוסף בקבוצה דיא סבע, אמנם סיים את תקופת הבידוד, אך גם הפעם רנאטיניו יתפוס את מקומו בהרכב ושחקן ההתקפה שוב לא יכלל בסגל. ואן ברונקהורסט התייחס לסוגיה זו: "אני מקווה שסבע יחזור לאימונים ביומיים שלושה הקרובים כדי שיהיה מוכן לקראת המשחק מול דליאן. הוא שחקן מאוד מנוסה ובעל אישיות חזקה ואני בטוח שהוא יעזור לנו מאוד בחלק ההתקפי. בנוסף חזרתו תעזור לי לנהל רוטציה ולתת לשחקנים אחרים מנוחה. עם זאת, אוכל להכריע מתי הוא ישוב אחרי שאראה באיזה כושר גופני יגיע".

דיא סבע
דיא סבע | אתר הליגה הסינית

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי