ראשון בספורט4: סבע חוזר לסגל גוואנגז'ו ר.פ, זהבי יכבוש שוב?

ערן זהבי | אתר הליגה הסינית

אקס מכבי נתניה והפועל ב"ש עשוי לקבל דקות ראשונות העונה מול ג'יאנגסו סונינג (14:55) אחרי שיצא מבידוד. ואן ברונקהורסט ספג ביקורת ודיבר על הכוכב הישראלי שמחפש שער שני העונה: "תמיד יאיים על שער היריבה"

(גודל טקסט)

גוואנגז'ו ר.פ פתחה לא טוב את העונה. אחרי שלושה מחזורים, היא ניצבת במקום השמיני כשהיא סופגת לא פחות מתשעה שערים וכובשת שער אחד בלבד – השער ה-100 של ערן זהבי בסין, שנכבש ביום רביעי האחרון, כאשר הכוכב הישראלי השווה ל-1:1 מול הנאן ג'יאניה והציל נקודה לקבוצתו.

מחר (שבת) הקבוצה תפגוש את קבוצה ששואפת לזכות באליפות, ג'יאנגסו סונינג (14:55, שידור ישיר בספורט4) וזהבי מקבל חיזוק גדול לצדו – דיא סבע. אקס מכבי נתניה והפועל באר שבע טרם שיחק העונה מכיוון ששהה בבידוד, וכעת הוא זמין לשחק. הוא חזר להתאמן ביומיים האחרונים ולפי הדיווחים בתקשורת הסינית, נראה כשיר למשחק.

מאמן גוואנגז'ו ר.פ, ג'ובאני ואן ברונקהורסט, ספג ביקורת בתקשורת הסינית בימים האחרונים: "הסיבה העיקרית שהוחלפו מאמנים היא בגלל שההגנה לא הייתה טובה. המאמן הקודם, דראגן סטויקוביץ', אימץ אסטרטגיה של 'התקפה במקום הגנה' כי היא הייתה חלשה. ואן ברונקהורסט מנסה לייצר הגנה יותר טובה. הרעיון אמנם נכון, אבל ההשפעה לא יעילה", נכתב.

דיא סבע
דיא סבע | אתר הליגה הסינית

אגב, המאמן ההולנדי שיבח את זהבי לקראת המשחק ואמר: "הוא שחקן מיומן מאוד, הוא תמיד מסוגל להבקיע ואנחנו יודעים גם שהוא יאיים על השער של היריבה. אני מקווה שהוא יוכל לעזור יותר לקבוצה ולחבריו במגרש".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי