Sport1 Banner

שישי בספורט2: סבע וגוואנגז'ו ר.פ ינסו להפתיע בדרבי

ההתאחדות הסינית אישרה כניסה ל-1,500 צופים למפגש בין אברגרנדה, האלופה ומוליכת הטבלה, למדורגת הלפני אחרונה. החלוץ הישראלי יפתח בחוד, אך ערן זהבי יחסר לקראת עזיבתו הרשמית

(גודל טקסט)

שעות ספורות לפני שערן זהבי ונבחרת ישראל יעלו לכר הדשא בגלאזגו למשחק ליגת האומות בין סקוטלנד לישראל, בעיר דליאן, סין, דיא סבע וגוואנגז'ו ר.פ יעלו לדרבי הגדול של גוואנגז'ו נגד אברגרנדה (15:00, ישיר בספורט2), לראשונה מזה ארבע שנים בלי ערן זהבי.

ב-12 משחקי ליגה וגביע בסין נגד אברגרנדה, זהבי, שזכה לכינוי "מלך הדרבים", כבש בסך הכל 13 שערים ובישל שבעה – מספרים יוצאי דופן, בוודאי אם לוקחים בחשבון את העובדה שבשלושת המשחקים האחרונים בין הקבוצות, העונה ובעונה שעברה, ר.פ כלל לא הבקיעה וחטפה שתי חמישיות רצופות.

בניגוד ל-5:0 לפני כחודש, הפעם יהיו באצטדיון כ-1,500 צופים במשחק שיפגיש בין האלופה והמוליכה בסין למדורגת הלפני אחרונה. כידוע, הליגה הסינית מחולקת בעקבות התפרצות הקורונה לשני בתים ור.פ במקום השביעי מתוך שמונה עם שבע נקודות בלבד, ניצחה רק פעמיים בשמונה משחקים, ואילו אברגרנדה בפסגה עם 19 נקודות.

חוץ מזהבי, שלא נראה כי ישוב לסין ובקרוב יעזוב רשמית, גם מוסא דמבלה הבלגי ספג כרטיס אדום ולא יוכל לסייע לקבוצה של ג'ובאני ואן ברונקהורסט מול זו של פאביו קנבארו. סבע צפוי לשתף פעולה בחוד עם רנאטיניו, בעוד אברגרנדה תעלה עם פאוליניו וטליסקה.

ערן זהבי, דיא סבע, מוסא דמבלה
ערן זהבי, דיא סבע, מוסא דמבלה | אתר הליגה הסינית
עוד באותו נושא: דיא סבע

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי