להציל את ליאו מסי: ארגנטינה תרגלה הרכב לקופה אמריקה

ליונל מסי בארגנטינה
ליונל מסי בארגנטינה | Marcelo Endelli/Getty Images

מאמן האלביסלסטה ליונל סקאלוני בחר את עשרת השחקנים שיעלו לצד הקפטן במשחק הפתיחה נגד קולומביה וינסו לסייע לו לזכות בתואר ראשון במדים הלאומיים. סרחיו אגוארו ואנחל די מריה בפנים

(גודל טקסט)

אחרי סיום עונה מאכזב ביותר בברצלונה, ליונל מסי יחפש גאולה בקופה אמריקה, שם ינסה סוף סוף לזכות בתואר עם נבחרת ארגנטינה. מאמן הנבחרת ליונל סקאלוני תרגל אמש (שלישי) את מה שצפוי להיות ההרכב הפותח במשחק הראשון בטורניר, בו תפגוש האלביסלסטה את נבחרת קולומביה (בין שבת לראשון 00:45, שידור ישיר בספורט1).

חמישה שחקנים שפתחו בהרכב ארגנטינה במונדיאל 2018 שרדו ב-11 שיעלה במשחק הפתיחה בברזיל: השוער פרנקו ארמני, ניקולס אוטמנדי, ניקולס טגליאפיקו, אנחל די מריה וסרחיו אגוארו. לאור הדרישה לרענון השורות לאחר הכישלון ברוסיה, ייתכן כי חלק מהאוהדים יקבל בכעס שמות מסוימים מבין המוזכרים לעיל.

די מריה נתפס בעיני רבים בין כשחקן שקיבל הזדמנויות רבות בנבחרת, אך באף אחת מהן לא הצליח לעזור לה לזכות בתואר. ישנם גם אנשים רבים שמצפים לראות את פאולו דיבאלה בהרכב, שכן גם קון אגוארו היה שותף לאכזבות בעשור האחרון, אבל חלוץ יובנטוס מגיע אחרי עונה חלשה ואילו זה של מנצ'סטר סיטי כבש 30 שערים בכל המסגרות.

שחקני נבחרת ארגנטינה ינסו לא להשאיר את מסי לבד פעם נוספת (AFP)
שחקני נבחרת ארגנטינה ינסו לא להשאיר את מסי לבד פעם נוספת (AFP)

סקאלוני ביצע שלושה שינויים ביחס להרכב שפתח במשחק ההכנה האחרון נגד ניקרגואה: בלם טוטנהאם חואן פויט פינה את מקומו לחרמאן פסלה, שחקנה של פיורנטינה שאותו המאמן מעדיף במרכז ההגנה, אך רק לאחרונה התאושש משבר באפו. בעמדת המגן השמאלי, ניקולס טגליאפיקו שהצטיין באייאקס העונה החליף את מרקוס אקוניה. האחרון נחשב למגן שיכול לסייע יותר להתקפה באגף, אך מתוך מחשבה שדי מריה יתפוס את רוב המרחב שם, הוחלט ללכת עם טגליאפיקו שמבחינה טקטית אמור להתמקם יותר טוב בהגנה.השינוי השלישי הוא בחזרתו של די מריה להרכב על חשבון מתיאס סוארז, לאחר שהקיצוני של פ.ס.ז' נעדר נגד ניקרגואה על מנת לשמור על כשירותו למשחק הפתיחה.

החידושים המרעננים יותר יהיו במרכז השדה, שם נראה שבכל טורניר גדול היה חסר לארגנטינה שחקן שינהל את המשחק, יחסוך ממסי לרדת לקבל את הכדור בעיגול האמצע וידע למצוא את הפרעוש באזורים בהם הוא מסוכן. ליאנדרו פארדס, שנרכש על ידי פ.ס.ז' בינואר האחרון, צפוי להיות הקשר המרכזי שיריץ את המהלכים עבור ארגנטינה, בעוד ג'ובאני לו סלסו שכיכב בריאל בטיס בעונה החולפת יקבל את המקום באגף ימין של הקישור. השם המפתיע הוא זה של גידו רודריגס, קשרה של קלוב אמריקה המקסיקנית, שינסה להיכנס לנעליו הגדולות של חבייר מסצ'ראנו כקשר הגנתי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי