צפו בתקציר: קוטיניו כיכב עם צמד, ברזיל הביסה 0:3 את בוליביה

שחקני ברזיל חוגגים
שחקני ברזיל חוגגים | Alexandre Schneider/Getty Images

המארחת של הקופה אמריקה פתחה את הטורניר עם ניצחון קליל על הנבחרת חלשה בבית, בזכות משחק נהדר של קשר ברצלונה (50 פנדל, 53) ושער בכורה אדיר של אברטון המחליף (85)

(גודל טקסט)

משחקי הקופה אמריקה 2019 נפתחו הלילה (בין שישי לשבת) באופן רשמי עם משחקה של המארחת ברזיל על בוליביה שהסתיים בניצחון 0:3 מחוץ של הסלסאו באצטדיון מורומבי שבסאו פאולו.

האירוח של הטורניר הבכיר של יבשת דרום אמריקה למעשה חותם חמש שנים חלומיות עבור אומת ברזיל לאחר שגם משחקה המונדיאל בשנת 2014 והאולימפיאדה בשנת 2016 נערכו במדינה. כמובן שגביע העולמי חטפה המדינה מפח נפש שלא תשכח הרבה זמן עם 7:1 כואב במיוחד על גרמניה וגם זכייה במדליית זהב אולימפית ראשונה בכדורגל לא הצליחה להמתיק את הגלולה המרה, וברזיל תנסה לסיים את הקמפיין עם תואר ראשון מאז 2007.

מלבד האירוח, ברזיל ציינה שני אירועים מיוחדים נוספים: הניצחון על בוליביה היה ה-100 בתולדות המדינה במשחקי הקופה אמריקה, ואירוע חשוב יותר עבור האומה היה ציון 100 שנים לזכייתה הראשונה של ברזיל במפעל לאחר 0:1 על אורוגואי בשנת 1919 – במסיבה זו עלו השחקנים עם התלבושת הלבנה ההיסטורית ולא עם הצובה הקלאסית.


קוטיניו חוגג בלבן (Alexandre Schneider/Getty Images)

לאחר מחצית ראשונה חלשה, בה לא נכבשו שערים פליפה קוטיניו נכנס לעניינים וכבש מהנקודה הלבנה בדקה ה-50 שנפסק בזכות ה-VAR לאחר נגיעת יד של ג'וסינו, כעבור שלוש דקות הקשר השלים צמד עם שער בנגיחה לאחר בישול נהדר של רוברטו פירמינו שהוציא את הרוח מהמפרשים משחקי בוליביה.

חמש דקות לסיום אברטון המחליף נעץ את המסמר האחרון עם פצצה אדירה מקצה הרחבה ועל הדרך גם ציין שער ראשון במדי הסלסאו. המשחק הבא של ברזיל יהיה בלילה שבין שלישי לרביעי נגד ונצואלה (3:15, שידור ישיר בספורט2).  



שער בכורה של אברטון במדים הלאומיים (Pedro Vilela/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי