דיווח: שחקני ארגנטינה "בהלם" מהעברת הקופה לברזיל. יפתחו במחאה?

ליאו מסי
ליאו מסי | MARCELO ENDELLI/POOL/AFP via Getty Images

ב"אולה" נכתב כי במחנה של מסי וחבריו הופתעו מקיום הטורניר במדינה "עם זן קורונה משלה" ויצרו קשר עם נבחרות אחרות, אם כי אין בכוונתם לסרב למהלך. אגוארו: "אם המצב שם מסובך, לא ניתן יהיה לשחק"

(גודל טקסט)

ההחלטה השנויה במחלוקת של קונפדרציית הכדורגל בדרום אמריקה – CONMEBOL, לקיים את טורניר הקופה האמריקה בברזיל כאלטרנטיבה לקולומביה ולארגנטינה מוכות הקורונה, הכתה גלים כצפוי ובארגנטינה פורסם אתמול (שלישי) כי בנבחרת המקומית קיבלו את הבשורה בהלם מוחלט, כשתיתכן התארגנות מצד השחקנים על מנת למחות נגד המהלך.

על פי העיתון "אולה", כולם במחנה של ליאו מסי וחבריו הופתעו לרעה מההחלטה לשחק בברזיל, "מדינה עם זן קורונה משלה" כפי שהוגדרה בדיווח המדינה שהפכה ל"מוקד המגיפה בדרום אמריקה". הארגנטינאים, כך נכתב, קיבלו בהבנה את אי קיום הטורניר במדינתם לאור העלייה הגדולה בתחלואה ובעניין הזה לא נשמעו תלונות, אלא שב"אלביסלסטה" נדהמו מהמהירות שבה CONMEBOL העבירה את האירוח לברזיל למרות נתוני הקורונה המדאיגים אצלה, שאף עוררו צעדות מחאה נגד הנשיא ז'איר בולסונארו בעקבות ניהולו הכושל של המשבר הבריאותי.

בתקשורת הארגנטינית הבהירו כי הנבחרת לא תסרב לנסוע לברזיל, אולם בוצעו לא מעט שיחות למשלחות האחרות על מנת להביע דאגה ואי שביעות רצון, לשמוע דעות נוספות ואולי אף לאחד כוחות לטובת מחאה כללית. בהתאם לכך, ב"אולה" ציינו כי במקרה שהנבחרות האחרות יביעו חשש דומה לקיים את הקופה אמריקה בברזיל, התפתחויות מעניינות עשויות לקרות בימים הקרובים.

אגב, בארגנטינה גם הזכירו סיבה נוספת לחוסר הרצון של השחקנים לשחק בשטחי המדינה השכנה: כזכור, רק לפני שנתיים ברזיל זכתה בקופה על אדמתה כשבדרך לתואר היא חלפה על פני ארגנטינה בחצי הגמר, ובזמנו התכולים-לבנים הרגישו מקופחים מאוד על ידי צוות השיפוט, כאשר מסי אף סיפק תגובה זועמת נדירה וטען כי "ברזיל מנהלת את הכל".

בינתיים, סרחיו אגוארו הצטרף לאימוני נבחרתו של ליונל סקאלוני אחרי החתימה בברצלונה, והתייחס להעברת האירוח ליריבה הגדולה: "אם המצב מסובך בברזיל, לא ניתן יהיה לשחק. אנחנו השחקנים רוצים לעשות את זה, אבל צריך למצוא מקום מתאים. כבר ביטלו את הטורניר בשנה שעברה, הייתה שנה שלמה לבחון אפשרויות אבל המצב משתנה כל חודש-חודשיים. ארגנטינה בקריסה, יש הדבקות רבות ואנחנו צריכים להישמר בתור שחקנים".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי