אוקמפוס בחוץ והפתעה בהגנה: סגל ארגנטינה לקופה אמריקה

הקיצוני של סביליה הודח למרות ששותף בחמישה מששת המשחקים האחרונים, פוית' שילם על הטעויות מול צ'ילה וקולומביה ויצפה גם הוא בטורניר מהבית. בנוסף, זומנו ארבעה שוערים וחלוץ אלמוני יחסית

(גודל טקסט)

יומיים לפתיחת קופה אמריקה 2021 בברזיל, נבחרת ארגנטינה פרסמה הערב (שישי) את הסגל שלה לטורניר שמשחקיו ישודרו בחבילת הערוצים של ספורט1. המאמן ליונל סקאלוני זימן 28 שחקנים לאליפות דרום אמריקה, שבה קבוצתו תחל את דרכה במפגש פיקנטי עם צ'ילה בלילה שבין ראשון לשני (00:00, שידור ישיר בספורט2), כאשר ההפתעה הגדולה ביותר היא הדחתם של לוקאס אוקמפוס וחואן פוית' מהסגל.

אוקמפוס, שחקן הכנף של סביליה, שותף בחמישה מתוך ששת המשחקים האחרונים של האלביסלסטה ובחלק אף שובץ בהרכב הפותח. פוית', מצדו, עזר לוויאריאל לזכות בליגה האירופית בעונה החולפת, אך בשני המשחקים האחרונים במוקדמות, נגד צ'ילה וקולומביה בשבוע האחרון, הוא ביצע טעויות קריטיות שאפשרו ליריבות לסחוט תיקו – דבר שכנראה גזר את דינו.

עוד שם יחסית בולט שלא מופיע ברשימה הוא זה של לוקאס אלאריו, חלוצה של באייר לברקוזן שסובל מפציעה ולכן פינה את מקומו למזומן מפתיע: חוליאן אלברס בן ה-21 מריבר פלייט, שערך את הופעת הבכורה שלו בנבחרת הבוגרת נגד צ'ילה בשבוע שעבר. שני שחקנים נוספים שלא שרדו את הניפוי האחרון הם הרכש הטרי של אסטון וילה, אמיליאנו בואנדיה, ובלם אטאלנטה חוסה פאלומינו.

מסי וחבריו יצליחו סוף סוף לזכות? | AGUSTIN MARCARIAN/POOL/AFP via Getty Images

פרט מסקרן נוסף הוא שסקאלוני זימן ארבעה שוערים, זאת מכיוון שפרנקו ארמני שנחשב למועמד לפתוח בין הקורות, נדבק בנגיף הקורונה ובנבחרת מחכים להחלמתו.

מעבר לכך, בין הכוכבים הגדולים בסגל ארגנטינה אפשר למצוא את ליאו מסי, סרחיו אגוארו ואנחל די מריה הוותיקים, לצד השחקנים המובילים בדור החדש של הנבחרת בתכול-לבן: לאוטרו מרטינס, ליאנדרו פארדס, רודריגו דה פול וג'ובאני לו צ'לסו.

נבחרת ארגנטינה – הסגל המלא

שוערים: פרנקו ארמני, אמיליאנו מרטינס, אגוסטין מרצ'סין, חואן מוסו.
הגנה: גונסאלו מונטיאל, נהואל מולינה, כריסטיאן רומרו, חרמאן פסלה, לוקאס מרטינס קווארטה, ניקולס אוטמנדי, ניקולס טגליאפיקו, מרקוס אקוניה, ליסנדרו מרטינס.
קישור: רודריגו דה פול, ליאנדרו פארדס, אסקיאל פלאסיוס, ג'ובאני לו צ'לסו, גידו רודריגס, ניקולס דומינגס, אלחנדרו "פאפו" גומס.
התקפה: ליאו מסי, לאוטרו מרטינס, סרחיו אגוארו, אנחל די מריה, אנחל קוראה, חואקין קוראה, חוליאן אלברס, ניקולס גונסאלס.

סקאלוני. הפתיע עם הדחת אוקמפוס מהסגל | AGUSTIN MARCARIAN/POOL/AFP via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי