אחרי שלא זומן לקופה אמריקה: חאמס תקף את מאמן קולומביה

חאמס רודריגס | Gabriel Aponte/Getty Images

רגע לפני שנבחרתו פותחת את הטורניר נגד אקוואדור (בין ראשון לשני, 2:50 בספורט4), הקשר הכחיש שהוא פצוע, יצא נגד רואדה ושלח מסר למבקרים: "התנהגו אליי בחוסר כבוד. שיפסיקו עם השטויות"

(גודל טקסט)

נבחרת קולומביה תקיים הלילה (בין ראשון לשני, ישיר בספורט4 ב-2:50) את משחקה הראשון בקופה אמריקה 2021 כשתפגוש את אקוואדור, אך מי שלא יהיה שם הוא כוכבה הגדול ביותר בשנים האחרונות: חאמס רודריגס. אתמול קשר אברטון עלה לשידור חי באינסטגרם יחד עם שניים מחבריו לנבחרת בעבר והעביר ביקורת נוקבת על ההחלטה של המאמן ריינלדו רואדה, שלא לזמנו לטורניר היבשתי.

חאמס הכחיש את השמועות על כך שאינו כשיר לקופה ושלח מסר לרואדה: "אני מבהיר שהייתי במצב לשחק. זו הייתה החלטה של הצוות המקצועי ואני מכבד אותה, אבל לא מסכים איתה, כי התנהגו אליי בחוסר כבוד. אם הוא היה אומר לי 'אני לא סופר אותך כי אני לא אוהב אותך כשחקן', הייתי סותם את הפה והולך".

רודריגס גם ענה לאלה שביקרו את יכולתו בנבחרת: "הרבה אמרו שאני לא בכושר טוב. אני מזכיר לכל אלה שאומרים את זה, שמתוך 80 משחקים שהופעתי בנבחרת היו לי – כמה? – חמישה רעים. מה עם כל 75 האחרים? שיפסיקו עם השטויות, עם כל הכבוד".

חאמס רודריגס מאוכזב | RAUL ARBOLEDA/AFP via Getty Images

קמילו סוניגה, ששיתף פעולה עם הקשר במונדיאל 2014, בו חאמס סיים כמלך השערים, אמר: "אנחנו צריכים להיות אסירי תודה". תיאו גוטיירס השתתף גם הוא בשידור והוסיף: "הנה אנחנו, האקסים של נבחרת קולומביה. אני תמיד מעודד ורוצה שהחבר'ה ישחקו ויזכו בגביע, אבל חשוב שאנשים יידעו שאני רציתי לשחק".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי