ליאו מסי כבש בכדור חופשי מרהיב, ארגנטינה וצ'ילה נפרדו ב-1:1

קופה אמריקה: הפרעוש העלה את נבחרתו ליתרון עם גול נפלא, אך לצערו חבריו לא הפסיקו להחמיץ. ורגאס קבע את תוצאת המשחק בנגיחה מיד לאחר החמצת פנדל של ארתורו וידאל. 1:3 לפרגוואי על בוליביה, שער ענק לקאקו

(גודל טקסט)

כשמדובר בליאו מסי, אף פעם אי אפשר לדעת מה יעלה בגורלו, אבל ייתכן שהקיץ זו תהיה הפעם האחרונה שהוא יוכל להוביל את ארגנטינה לזכייה באליפות דרום אמריקה. הלילה (בין שני לשלישי), האלביסלסטה עם הפרעוש בהרכב החלו את דרכם בבית א' בקופה אמריקה מול נבחרת צ'ילה, שניצחה אותה בשני גמרים רצופים בשנים 2015 ו-2016. הקפטן נראה חד מתמיד וייתכן שכבר היום כבש את השער הכי יפה של הטורניר, אך היריבה המרה הצליחה לחלץ נקודה עם 1:1 באצטדיון האולימפי בריו, 11 ימים לאחר שהשתיים נפרדו באותה תוצאה במסגרת מוקדמות המונדיאל. כמו כן, במשחק הנוסף של הלילה, פרגוואי גברה 1:3 על בוליביה.

ארגנטינה – צ'ילה 1:1

ארגנטינה הייתה הנבחרת המסוכנת במחצית הראשונה והייתה יכולה לעלות ליתרון כבר בדקות הפתיחה, לולא שתי החמצות גדולות של ניקולאס גונסאלס. הרגע המיוחל של האלביסלסטה הגיע בדקה ה-33. ארגנטינה קיבלה כדור חופשי, אליו ניגש מסי ששלח בעיטה מושלמת לחיבור והותיר את קלאודיו בראבו חסר אונים.

שער השוויון של צ'ילה הגיע בדקה ה-57.  ארתורו וידאל הוכשל בצורה גסה ברחבה על ידי ניקולס טליאפיקו וניגש לנקודה הלבנה. אמיליאנו מרטינס אמנם הצליח לעצור את בעיטת העונשין של קשר אינטר, אך אדוארדו ורגאס (שבהמשך נפצע והוחלף) כבש את שערו ה-39 בנבחרת בנגיחה. ארגנטינה חיפשה את הניצחון בכל מחיר – מסי סידר הזדמנויות נפלאות לחבריו שהמשיכו לפספס ובתום 100 דקות של כדורגל, המשחק הסתיים ללא הכרעה.

המשחק הבא של ארגנטינה יהיה נגד אורגוואי החזקה בלילה שבין שישי לשבת (3:00, שידור ישיר בספורט4). צ'ילה לעומת זאת תקבל יריבה נוחה הרבה יותר בדמותה של בוליביה (בלילה שבין שישי לשבת, 00:00, שידור ישיר בספורט4).

ליאו מסי | CARL DE SOUZA/AFP via Getty Images
ליאו מסי | Buda Mendes/Getty Images

הרכבים

ארגנטינה: אמיליאנו מרטינס, גונסאלו מונטיאל (נהואל מולינה 86), מרטינס קווארטה, ניקולאס אוטמנדי, ניקולס טליאפיקו, ליאנדרו פארדס (אסקיאל פלאסיוס 68), רודריגו דה פול, ג'ובאני לו צ'לסו (אנחל די מריה 68), ניקולס גונסאלס (חואקין קוראה 81), לאוטרו מרטינס (סרחיו אגוארו 81), ליאו מסי.

צ'ילה: קלאודיו בראבו, מאוריסיו איסלה, גארי מדל, גיז'רמו מריפאן, אאוגניו מנה, צ'ארלס אראנגיס, אריק פולגאר, ארתורו וידאל, קרלוס פלאסיוס (בן בררטון 77), אדוארדו ורגאס (ססאר פינארס 77), ז'אן דויד מנסס (פבלו גאלדמס 90).

ליאו מסי חוגג | Buda Mendes/Getty Images
ליאו מסי | CARL DE SOUZA/AFP via Getty Images
ליאו מסי | MAURO PIMENTEL/AFP via Getty Images

פרגוואי – בוליביה 1:3

הפרגוואים פתחו ברגל ימין את הקופה. הם פתחו את המשחק בצורה בינונית, כאשר נקלעו לפיגור משער של ארווין סאבדרה בפנדל מדויק בדקה ה-10, אך המשחק השתנה כאשר ז'אומה קוויאר הבוליביאני הורחק בתוספת הזמן של המחצית הראשונה בכרטיס צהוב שני והותיר את נבחרתו בעשרה שחקנים.

מכאן ואילך, פרגוואי נהנתה ורשמה מהפך. ה-1:1 הגיע בדקה ה-62, כאשר אלחנדרו רומרו גמארה, המכונה 'קאקו', סיפק שער מרהיב בבעיטת וולה אדירה מחוץ לרחבה ואל הרשת. בדקה ה-65 אנחל רומרו קבע מהפך ו-1:2 כאשר דחק מקרוב לרשת, ובדקה ה-80 הוא השלים צמד עם סיומת טובה מתוך הרחבה אשר חתמה את תוצאת המשחק.

שחקני נבחרת פרגוואי חוגגים | Pedro Vilela/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי