קאסמירו עקץ: "הם לא רצו לשחק כדורגל". צפו בהחמצה של ניימאר

קשר ברזיל כבש בדקה ה-100, קבע 1:2 סופר דרמטי על קולומביה בקופה אמריקה ולא אהב את צורת המשחק של היריבה: "התקפה מול הגנה". החלוץ פספס בגדול והרס לפירמינו בישול מהסרטים. והאם צ'יצ'ה בדרך לשיא ענק?

(גודל טקסט)

דרמה גדולה סיפקה לנו נבחרת ברזיל הלילה (בין רביעי לחמישי). הסלסאו השיגו 1:2 סופר דרמטי על קולומביה במחזור השלישי של שלב הבתים בקופה אמריקה, שמרו על מאזן מושלם והבטיחו את מקומם ברבע הגמר, כך שהמשחק מול אקוודור בלילה שבין ראשון לשני ייערך לפרוטוקול בלבד מבחינתם.

ואיזה ניצחון ענק היה זה עבור ברזיל הלילה. היא נקלעה לפיגור, לחצה, לחצה ולחצה, ורק בדקה ה-78 הצליחה להשיג את השוויון ולקבוע 1:1. השופט הוסיף 10 דקות תוספת זמן, ובפשוט בשנייה האחרונה, בדקה ה-100 (!), קאסמירו נגח לרשת קרן שהגביה ניימאר, קבע מהפך והעניק ניצחון לסלסאו.

אם להיות מדויקים, קאסמירו כבש בדקה ה-99:22 לא נכבש שער מאוחר יותר בקופה אמריקה מאז שארתורו וידאל מצא את הרשת במדי צ'ילה בדקה ה-99:48 מול בוליביה ב-2016. אגב, נבחרת ברזיל ספגה היום אחרי שישה משחקים רצופים בהם שמרה על שער נקי. בפעם האחרונה שהיא ספגה היא ניצחה 2:4 את פרו – שהיה גם המשחק האחרון בו הברזילאים ספגו ראשונים. כמו כן, המשחק הלילה היה הראשון מאז נובמבר 2019 בו ברזיל יורדת למחצית בפיגור.

קאסמירו חוגג עם מרקיניוס | Buda Mendes/Getty Images

המאמן צ'יצ'ה רשם ניצחון עשירי ברציפות בכל המסגרות יחד עם ברזיל, והוא חולם על שיא הניצחונות הרצופים של הנבחרת. על השיא כל הזמנים אצל הסלסאו חתום מריו זגאלו, שרשם יחד עם חניכיו 14 ניצחונות ברצף – כולם בשנת 1997.

אגב, במחצית השנייה ניימאר היה קרוב לכבוש שער שהיו זוכרים אותו עוד זמן רב, אך רשם החמצת ענק. כוכב פריז סן ז'רמן קיבל מסירה יוצאת דופן מרוברטו פירמינו עם העקב, חלף על פני השוער ומזווית לא הכי פשוטה בעט רק אל הקורה. הוא לקח לפירמינו את בישול העונה, אבל כך או כך את השער היפה במשחק הזה כבש לואיס דיאס מקולומביה, שסיפק מספרת מרהיבה.

קאסמירו, שכבש את שער הניצחון כאמור בדקה ה-100, אמר בסיום: "קולומביה הגיעה למצב אחד במשחק. היא נשארה מאחור, הגיעה פעם אחת לשער והייתה יעילה. המשחק הזה היה התקפה מול הגנה, הם לא רצו לשחק כדורגל", עקץ קשר ריאל מדריד את היריבה, אך גם החמיא בהמשך: "יש לקולומביה איכות, תמיד קשה לשחק מולם. יש להם הרבה שחקנים שמשחקים ברמות הגבוהות של אירופה".

"צ'י'צה מאוד ברור איתנו והוא גורם לנו להישאר חזקים מנטלית גם בדקה ה-95 וה-98", המשיך קאסמירו ושיבח את מאמנו. "הקבוצה שלנו תמיד חזקה מנטלית וחיפשנו את הניצחון גם בדקה ה-100. המצב של המגרש לא היה טוב ופגע באלה שיש להם יותר איכות, באלה שרוצים יותר את הכדור. אנחנו רוצים לזכות בקופה אמריקה ולנצח בכל המשחקים".

צ'יצ'ה | Buda Mendes/Getty Images
עוד באותו נושא: ניימאר, קאסמירו

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי