ניימאר החמיא למסי וזעם על הברזילאים 'הבוגדים': "לכו להז****"

ניימאר | MAURO PIMENTEL/AFP via Getty Images

כוכב נבחרת ברזיל יצא נגד האוהדים שהצהירו שיעודדו את ארגנטינה בגמר הקופה (בין שבת לראשון, 2:50, ספורט1). על הפרעוש: "לפגוש אותו זה כמו לשחק משחק וידאו מול חבר, אבל בגמר נהיה יריבים. הוא הטוב שראיתי"

(גודל טקסט)

אנחנו כבר כוססים ציפורניים בציפייה ענקית לגמר הקופה אמריקה, שיסדר לנו מפגש עצום בלילה שבין שבת לראשון, כאשר ברזיל וארגנטינה יתמודדו ראש בראש לקרב על התואר (החל מ-2:50, שידור ישיר בספורט1). הסלסאו, שמארחים את הטורניר, יחפשו זכייה עשירית ושנייה ברציפות בקופה, בעוד האלביסלסטה ינסו לעשות זאת בפעם ה-15 ולראשונה מאז 1993.

הקלאסיקה שנקבל תפגיש את שני החברים הטובים ושני הכוכבים הכי גדולים של דרום אמריקה – ניימאר וליאו מסי. עבור הפרעוש יהיה זה גמר חמישי עם נבחרת ארגנטינה, אבל בתואר משמעותי הוא עוד לא זכה והוא ינסה סוף סוף לעשות זאת. גם ניימאר לא זכה בתואר עם ברזיל, מכיוון שבקופה 2019 נגרע מהסגל בשל פציעה.

בינתיים, ניימאר פרסם בחשבון האינסטגרם שלו סטורי, חצי בהלצה חצי ברצינות, בו יצא נגד תופעת הברזילאים שמעודדים את ארגנטינה בגמר. החלוץ כתב: "אני ברזילאי עם הרבה כבוד עצמי. החלום שלי תמיד היה להיות בנבחרת כדי לשמוע אתכם האוהדים. מעולם לא הייתי ולא אהיה נגד ברזיל בכל תחרות – ספורט, דוגמנות, אוסקר או מה שלעזאזל זה לא יהיה. אם יש את ברזיל, אני ברזיל, ומי שלא מתנהג ככה? זכותכם, אבל לכו להז****".

הסטורי של ניימאר | אינסטגרם, צילום מסך

בינתיים, ניימאר התראיין בברזיל לקראת המשחק, נשאל בעיקר על החברות הקרובה עם מסי וסיפר שהיחסים הטובים יונחו בצד במהלך הקרב: "כשאתה חבר של מישהו קשה מאוד לשכוח את יחסי החברות שלכם, אבל אפשר פשוט לקחת דוגמה – כשאתה משחק מול חבר משחקי וידאו אתה רוצה תמיד לנצח אותו בכל מקרה. זה יהיה אותו דבר עם מסי בגמר. אני אהיה שם כדי לנצח ואני יודע שגם הוא יעשה כמיטב יכולתו כדי לנצח".

"כמו שתמיד אמרתי, מסי הוא השחקן הכי טוב שראיתי אי פעם משחק והוא חבר טוב", החמיא ניימאר לפרעוש. "עכשיו אנחנו בגמר ואנחנו יריבים. אני מאוד רוצה לזכות בתואר הזה, בקופה אמריקה הראשונה שלי".

לאחר מכן כוכב פריז סן ז'רמן סיפק ציטוט שלא בטוח שכל ברזילאי יאהב: "מסי מחפש את התואר הראשון שלו בנבחרת ארגנטינה במשך הרבה שנים, ובכל פעם שנבחרת ברזיל כבר לא לקחה חלק והם כן, עודדתי אותו, כבר מאז גמר מונדיאל 2014 מול גרמניה. הפעם, החברות תהיה בצד. הכבוד בינינו עדיין גדול, אבל רק אחד יכול לנצח".

"זה משחק היסטורי", המשיך ניימאר. "נתמודד מול ארגנטינה עם השחקן הכי טוב בתולדות ארצם, מסי. אני חושב שלזכות ולהיות אלוף יהיה טוב מאוד לסרט של הקריירה שלי, כי לנצח את ארגנטינה זה לא קל. הם היריבם הגדולים שלנו בדרום אמריקה ויש לנו הרבה כבוד כלפיהם. נתמודד מול קבוצה נהדרת, אבל גם לנו יש קבוצה נהדרת ונעשה הכל כדי לנצח".

ניימאר, ליאו מסי | Buda Mendes/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי