מסי, ניימאר ועוד תשעה: הרכב המצטיינים בקופה אמריקה

קולומביה, פרו, צ'ילה ואקוואדור זכו לנציג אחד כל אחת, כוכב הגמר והשוער הטוב ביותר בטורניר הצטרפו לשני הסופרסטארים ב-11. הרשימה המלאה בפנים

(גודל טקסט)

יומיים לאחר שנבחרת ארגנטינה עשתה היסטוריה והנחילה לברזיל הפסד ראשון אי פעם בגמר קופה אמריקה שמתקיים על אדמתה, בדרך לזכייה ראשונה בתואר מזה 28 שנים, היום (שלישי) פורסם הרכב המצטיינים באליפות דרום אמריקה שהסתיימה בהנפה ראשונה של ליאו מסי במדי נבחרתו. מרבית השחקנים ב-11 שייכים לשתי הפיינליסטיות, באופן לא מפתיע, כאשר קולומביה, אקוואדור, צ'ילה ופרו זכו לנציג אחד כל אחת.

בין הקורות נבחר מן הסתם השוער המצטיין בטורניר – אמיליאנו מרטינס הארגנטינאי, שהעלה במו ידיו את האלביסלסטה לגמר הקופה אמריקה כשעצר שלושה פנדלים בחצי הגמר נגד קולומביה. את ההגנה מרכיבים מגנה הימני של צ'ילה מאוריסיו איסלה, מגנה השמאלי של אקוואדור פרוויס אסטופיניאן ובלם נבחרת ברזיל מרקיניוס, כאשר לצדו של שחקן פ.ס.ז' הוצב כריסטיאן רומרו מנבחרת ארגנטינה, בחירה מפתיעה לאור העובדה שהאחרון ערך רק שתי הופעות בטורניר.

בקישור נבחרו על ידי CONMEBOL קאסמירו, קפטן נבחרת ברזיל, וכוכב משחק הגמר רודריגו דה פול, אשר בישל את שער הניצחון של ארגנטינה. לצדם, מי שזכה לכבוד הוא יושימר יוטון מנבחרת פרו, שכבש שני שערים בקופה אמריקה.

שניים מתוך שלושת השמות בחוליית ההתקפה קלים מאוד לניחוש – מסי וניימאר, שזכו יחדיו בפרס השחקנים המצטיינים בטורניר, נכללים באופן טבעי גם בהרכב האידיאלי. מי שמשלים את ההרכב הוא אולי הכוכב הגדול ביותר שספק אם רבים הכירו לפני הקופה אמריקה: לואיס דיאס מנבחרת קולומביה, שהבקיע שלושה שערים, כולל מספרת מטורפת נגד ברזיל, טיל מרשים מחוץ לרחבה שהעניק לנבחרתו את המקום השלישי על חשבון פרו, ושער נוסף שכפה הארכה נגד ארגנטינה בחצי הגמר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי