דה ליכט לא רוצה לעזוב את אייאקס: "האוהדים לא צריכים לחשוש"

מתיאס דה ליכט
מתיאס דה ליכט | Gettyimages

ברצלונה, פ.ס.ז', מנצ'סטר סיטי ויונייטד רודפות אחרי הבלם בן ה-19, שהוכיח נאמנות למועדון נעוריו: "המטרה שלי היא לזכות באליפות ובשביל זה צריך שכולם יישארו". וגם: את מי הוא הקדים בתואר הגולדן בוי?

(גודל טקסט)

מתיאס דה ליכט הצהיר שהוא לא מתכון את אייאקס, לפחות לא בחודש ינואר הקרוב. ברצלונה, מנצ'סטר סיטי, מנצ'סטר יונייטד ופאריס סן ז'רמן רודפות אחרי השחקן ב- ה19 וותג המחיר אמור להיות כ-75 מיליון יורו.

קפטן אייאקס, שפרץ העונה גם במדי נבחרת הולנד, התבטא בנושא בראיון לרשת הידיעות הרשמית של הולנד MOS והבהיר: "אוהדי אייאקס לא צריכים לחשוש מכך שאעזוב בינואר. המטרה שלי ושל הקבוצה היא לזכות באליפות ובשביל זה אנחנו נצטרך את כל השחקנים".

ההולנדי שחתום באייאקס עד 2021 יצא עם קבוצתו למחנה אימונים מיוחד בפלורידה כדי להימלט מהקור באירופה. סגנית המוליכה בליגה ההולנדית תקיים משחק הכנה נגד פלמנגו וסאו פאולו לפני שתחזור למאבק על האליפות כשהיא מפגרת בשתי נקודות אחרי איינדהובן ותארח את הירנביין ב-20 בינואר.

דה ליכה זכה בתואר "גולדן בוי", השחקן הצעיר הטוב באירופה, של העיתון "טוטו ספורט" והקדים שמות כמו יוסטיין קלייברט מרומא, טרנר אלכסנדר-ארנולד מליברפול, פטריק קורטונה ממילאן ו-ויניסיוס ג'וניור מריאל מדריד.


כרגע הוא באייאקס. דה ליכט (Gettyimages)

שחקן נוסף של אייאקס שמעורר עניין רב הוא פרנקי דה יונג, בו מעוניינת ברצלונה. במוליכת ספרד קיימת אופטימיות שהקשר יגיד "כן" והוא צפוי להשיב עד סוף חודש ינואר. בארסה הגישה לו הצעה קצת פחות גבוהה מהמועדונים האחרים שמעוניינים בו, אבל בקבוצה מאמינים שהוא יבחר בהם בשל העובדה כי הוא רואה את עצמו משחק במדי המועדון כפי שהצהיר לא אחת בעבר.

ב"רדיו קאטלוניה" פורסם שדה יונג יחליט להיכן הוא יעבור ב-20 בינואר, כאשר אייאקס כאמור תחזור לשחק בליגה. בשבוע שעבר הגיע המנהל הספורטיבי של פ.ס.ז' אנטרו הנריקה לאמסטרדם לדון בניסיון לרכוש את דה יונג יחד עם דה ליכט לקבוצה מעיר העורות. לשניים קוסם מאוד לשחק ביחד בקבוצה חדשה באירופה, אבל השניים לא מתלהבים לעבור לצרפת. גם מחירו נאמד ב-75 מיליון יורו. 


בדרך לברצלונה? דה יונג (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי