תואר ראשון בקריירה לדה יונג: "לא נסתפק רק בגביע"

אייאקס חוגגת זכייה בגביע ההולנדי
אייאקס חוגגת זכייה בגביע ההולנדי | AFP

הקשר שיעבור בקיץ לברצלונה לא חשש להצהיר: "הייתה עונה עמוסה ועכשיו הגיע הזמן לקחת תארים". דה ליכט לקראת גומלין חצי גמר ליגת האלופות: "זה נותן לנו מוטיבציה למשחק נגד טוטנהאם". צפו בתקציר

קבוצות: אייאקס
(גודל טקסט)

חלום הטרבל של אייאקס חי וקיים. ביום רביעי ההולנדים, כידוע, יארחו את טוטנהאם בגומלין חצי גמר ליגת האלופות אחרי 0:1 בווייט הארט ליין, והחבורה הצעירה של אריק טן האח תצטרך לרדת מהר על הקרקע ולחדול מחגיגות, אחרי שאתמול (ראשון) סיפקה קונצרט של ממש ב-0:4 על ווילם והניפה את הגביע ההולנדי בפעם ה-19 בתולדותיה והראשונה מזה תשע שנים.

דיילי בלינד שחזר הביתה בקיץ ממנצ'סטר יונייטד כבש ראשון, קלאס יואן הונטלאר כבש צמד (השער הראשון היה פשוט אדיר) ורסמוס כריסטנסן נעץ את המסמר האחרון ונתן את האות לחגיגות ברוטרדם. ביום ראשון נגד אוטרכט תוכל אייאקס לזכות באליפות אם במקרה פ.ס.וו איינדהובן תפסיד במשחק חוץ לאלקמאר, המדורגת רביעית בטבלה.

פרנקי דה יונג בן ה-21, שבקיץ יעבור לברצלונה, זכה בתוארו הראשון בקריירה ועל כך אמר: "כן, תואר ראשון בקריירה וזה מאוד מיוחד. זו עונה מאוד עמוסה, במהלכה שיחקנו כדורגל טוב ועכשיו הגיע הזמן לקחת תארים. לא נסתפק רק בזה", אמר הקשר שביום ראשון יחגוג 22 – וכאמור אולי יזכה באליפות ביום הולדתו. 


יצטרכו לרדת לקרקע, כי עוד יומיים חצי גמר ליגת האלופות (AFP)

לקראת טוטנהאם הוסיף דה יונג: "נצטרך לשחק יותר טוב מאשר בשבוע שעבר. היינו טובים במחצית הראשונה, אבל בחצי השני התרכזנו יותר בחצי שלנו".

גם הקפטן הצעיר מתייס דה ליכט אמר דברים דומים: "השער הראשון בדקה ה-35 היווה נקודת מפנה, עד אז ווילם נראתה טוב.  זה נחמד שזכינו בתואר לפני המשחק נגד טוטנהאם, זה נותן לנו מוטיבציה רבה יותר למשחק הקרוב".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי