צפו בתקציר: אייאקס זכתה באליפות ה-34 בתולדותיה

אייאקס חוגגת אליפות
אייאקס חוגגת אליפות | Gettyimages

חבורת הכוכבים הצעירה של טן האח ניצחה 1:4 בחוץ את דה חראפשחאפ, הבטיחה רשמית את התואר אחרי חמש שנים שלא עשתה זאת ולמעשה השלימה דאבל. הונטלאר אלוף לראשונה בתולדותיו, טאדיץ' סיים עם 28 שערים

קבוצות: אייאקס
(גודל טקסט)
הליגה ההולנדית הגיעה הערב (רביעי) לסיומה וכעת זה רשמי: אייאקס אמסטרדם החזירה לעצמה את תואר האליפות אחרי חמש שנים והשלימה זכייה בדאבל. פרנקי דה יונג, מתייס דה ליכט והכוכבים הצעירים של אריק טן האח למעשה זכו באליפות כבר במחזור שעבר בעקבות הפסדה של פ.ס.וו איינדהובן ויתרון השערים המובהק שלהם, אבל 1:4 בחוץ על דה חראפשחאפ נתן רשמית את האות לחגיגות והנפת הצלחת.


לאסה שונה כבש בדקה ה-37, יוסף אל ג'בלי איזן במהרה וניקולאס טאליאפיקו השיב לדאבליסטית את היתרון עוד לפני ההפסקה, בדקה ה-44. במחצית השנייה הגיע דושאן טאדיץ' שקבע את תוצאת המשחק בפנדל בדקה ה-67 אחרי שדה יונג במשחקו האחרון לפני המעבר לברצלונה הוכשל ובדקה ה-87 עם שערו ה-28 העונה בליגה (לצד 13 בישולים) ואייאקס זכתה באליפות ה-34 בתולדותיה כדי לסיים עונה חלומית, שגם בליגת האלופות הסתיימה רק בחצי הגמר אחרי שלוקאס מורה כבש בגומלין אחרי 95 דקות ושנייה וחרץ את גורלה.


בין כוכבי האליפות של אייאקס נמצא גם קלאס יאן הנוטלאר הוותיק, שבגיל 35 זכה באליפות הראשונה בקריירה המפוארת שלו – בליגה הוא גם הרבה לשחק וסיים עם 16 שערים. בסיום 34 מחזורים, אייאקס בפסגה עם 86 נקודות, שלוש יותר מפ.ס.וו איינדהובן שזכתה בשנה שעברה. אגב, בעקבות ההפסד דה חראפשחאפ נותרה במקום ה-17 והלפני אחרון עם 29 נקודות ותילחם בפלייאוף על הירידה על הישארות בליגה.



אוהדי אייאקס חוגגים אליפות (Gettyimages)


This one is for you. ♥#nummer34#StayStrongAppiepic.twitter.com/vcTNv027D1

— AFC Ajax (@AFCAjax) May 15, 2019

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי