נותרו שתי מועמדות: דה ליכט יבחר בין ברצלונה לפ.ס.ז'

מתיאס דה ליכט
מתיאס דה ליכט | Gettyimages

קפטן נבחרת אייאקס ובלם נבחרת הולנד צפוי בשבוע הבא להודיע על היעד אליו יעבור, כשגם האפשרות שיישאר באייאקס לשנה נוספת עוד קיימת על פי דבריו. לפי הפרסום בספרד, יונייטד ויובנטוס יצאו מהמירוץ

קבוצות: פריז סן ז'רמן
(גודל טקסט)

רגע לפני שמתיאס דה ליכט יעלה הערב עם נבחרת הולנד על כר הדשא בפורטו למשחק חצי גמר ליגת האומות נגד אנגליה (21:45, ישיר בספורט1), בתחנת "רדיו מונטה קרלו", הנחשבת למקור איכותי ואמין, דווח כי הקפטן בן ה-19 של אייאקס אמסטרדם מתלבט בין שתי הצעות: הראשונה היא מברצלונה והשנייה היא מפריז סן ז'רמן.

בשבועות האחרונים דה ליכט טען שישנה הצעה אחת טובה יותר מכל השאר וגם הצהיר שהישארות באייאקס לעונה נוספת בהחלט על הפרק, אם כי ראשי אלופת הולנד סיפרו שהוא יעזוב, אולם לפי הדיווח הבוקר מנצ'סטר יונייטד ויובנטוס ירדו מהפרק וכעת הבלם מתלבט בין אלופת צרפת לבין המועמדת המובילה, אלופת ספרד ברצלונה שבשורותיה כבר חתם לעונה הבאה חברו לאייאקס ולנבחרת, פרנקי דה יונג.

דה ליכט כאמור ישחק הערב נגד אנגליה בחצי גמר ליגת האלופות וביום ראשון ייערכו המשחקים על מקומות 3-4 ומשחק הגמר בו כבר ממתינים כריסטיאנו רונאלדו ופורטוגל, אבל לאחר שיסיים לייצג את הולנד במדים הלאומיים הוא צפוי לצאת לחופשה קצרה שבמהלכה יחליט על קבוצתו בעונה הבאה. לפי כל הפרסומים דה ליכט כבר היה על סף חתימה בברצלונה בחודש שעבר, אלא שאז התבררו עלויות התיווך שדורש סוכנו מינו ראיולה והקטלונים נרתעו ולקחו צעד אחורה במו"מ.


דה ליכט. בין ברצלונה לפריז (AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי